Ik ben al twee uur bezig en kom er niet uit
Hardware config: internet - zyxel vdsl modem - netwerk kaart /pc
Ik heb denk ik per ongeluk ergens op geklikt tijdens browsen. Volgens mij toen ik via ziddu hosting een bestand wilde downloaden voor werk. en ben vergeten het vinkje voor de accelarotor software uittevinken. Meestal houdt mijn antivir de exe tegen. Dit keer dus niet (firefox 24 mischien dat dit ermee te maken heeft). Maar kan de exe nergens vinden in de temp-map. Mijn netwerkverbinding staat sindsdien op het gele uitroeptekentje rechtsonderaan (win7). En kan geen webpaginas openen
Wat ik heb geprobeerd:
Modem gecheckt, dsl connectie/lampje is aanwezig
Ping de netwerk kaart,krijg netjes 4 packets terug
Modem gepingd via standaard gateway adres, krijg netjes 4 packets terug.
Mbam, antivir en spybot gedraaid. Zij vinden niets
Herstart pc, probleem blijft
Netwerk kaart onder hardware beheer: this device is working properly
Lichtje bij netwerk kaart brandt, alhoewel rood. Geen idee of dit normaal groen brandt.
System restore heeft niets, vaak worden rest points zonder opgaaf gewist en weet niet waarom
Ik gebruikte vaak een util genaamd winsock fix. Maar die heb ik niet meer. En ik zit nu op iphone dus kan ook niks downloaden.
En nogsteeds de gele uitroepteken rechtsonderaaan mijn vdsl. Wat kan ik nog meer proberen?
Wat kan ik nu nog doen?
(Sorry voor de slechte op maar priegel nu op een kleine iphone..)
Hardware config: internet - zyxel vdsl modem - netwerk kaart /pc
Ik heb denk ik per ongeluk ergens op geklikt tijdens browsen. Volgens mij toen ik via ziddu hosting een bestand wilde downloaden voor werk. en ben vergeten het vinkje voor de accelarotor software uittevinken. Meestal houdt mijn antivir de exe tegen. Dit keer dus niet (firefox 24 mischien dat dit ermee te maken heeft). Maar kan de exe nergens vinden in de temp-map. Mijn netwerkverbinding staat sindsdien op het gele uitroeptekentje rechtsonderaan (win7). En kan geen webpaginas openen
Wat ik heb geprobeerd:
Modem gecheckt, dsl connectie/lampje is aanwezig
Ping de netwerk kaart,krijg netjes 4 packets terug
Modem gepingd via standaard gateway adres, krijg netjes 4 packets terug.
Mbam, antivir en spybot gedraaid. Zij vinden niets
Herstart pc, probleem blijft
Netwerk kaart onder hardware beheer: this device is working properly
Lichtje bij netwerk kaart brandt, alhoewel rood. Geen idee of dit normaal groen brandt.
System restore heeft niets, vaak worden rest points zonder opgaaf gewist en weet niet waarom
Ik gebruikte vaak een util genaamd winsock fix. Maar die heb ik niet meer. En ik zit nu op iphone dus kan ook niks downloaden.
En nogsteeds de gele uitroepteken rechtsonderaaan mijn vdsl. Wat kan ik nog meer proberen?
Wat kan ik nu nog doen?
(Sorry voor de slechte op maar priegel nu op een kleine iphone..)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 23:04 ]