Foto's iPhone kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Ik dacht iOS 7 te gaan installeren maar kwam ruimte tekort. Ik zag dat ik bijna 5GB aan foto's had staan dus die wilde ik op mijn pc zetten. Aangesloten, fotos overgezet, foto's geselecteerd en SHIFT + DELETE. Weg foto's. Echter.... Ik had 1 map dubbel gedaan en 1 map met bijna 800 fotos gedelete zonder te kopieren naar mijn pc.

Geen andere backup, Dr.Fone geprobeerd die vindt van alles maar geen foto's, Recuva geprobeerd ook niks...

Ik begin wanhopig te worden, ben ik bijna 800 foto's van mijn zoontje kwijt? :'( :'(

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-09 15:48
Niet eerst een reservekopie gemaakt in iTunes? Of toevallig vrij recent nog gedaan? Anders kan je die nog terugknallen. Maar anders houd het op denk ik, je hebt recuva en Fone al geprobeerd......

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je de foto's niet meer staan in je iCloud?

39

• Bekse
iCloud nooit aangezet voor foto's *sigh*
reservekopie iTunes heb ik ook niet *sigh*

Enig idee waarom DrFone geen fotos vind? Omdat ik het met shift delete heb gedaan op mijn pc?

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-09 15:20

Hoite

Goed verhaal

Dropbox camera uploads?

Lekker kort.

• Bekse
Goeie, heb ik enige tijd uitgezet *sigh*

Kortom, ergens anders staat het niet. Het gaat erom of het terug te halen is.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:25
Tcook@apple.com misschien

Verwijderd

Das klote man :(

Hoop dat je ze terug kan krijgen.

Btw, hoe zet ik mn foto's op icloud ? :o

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-09 15:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:36:
Das klote man :(

Hoop dat je ze terug kan krijgen.

Btw, hoe zet ik mn foto's op icloud ? :o
Fotostream activeren in je iCloud settings in Instellingen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:45
Geen backup op PC, geen backup iCloud, geen backup op een andere service. Helaas ben je dan alles kwijt.

AdGuard Home

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34

TMC

Waarom zet je handmatig alle backupmogelijkheden uit als ik vragen mag? Dat is zodanig stom dat ik er geen woorden voor heb.

Als je dat aan had laten staan, had je niet eens foto's over hoeven zetten. Vind het best dom eigenlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door TMC op 19-09-2013 12:25 ]

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 08:57

Comgenie

Soms heb je dat

Je zou het nog bij de NSA kunnen proberen. Die hebben toch alles :+

No animals were harmed in the making of this comment.

• crypt0rr
TMC schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:23:
Waarom zet je handmatig alle backupmogelijkheden uit als ik vragen mag? Dat is zodanig stom dat ik er geen woorden voor heb.

Als je dat aan had laten staan, had je niet eens foto's over hoeven zetten. Vind het best dom eigenlijk.
Als je meer gigabyte aan foto's heb dan ruimte op iCloud wordt er geen backup van je foto's gedraait.

AdGuard Home

• TMC

TMC

TS, weet je zeker dat je geen backup hebt? Ga eens naar:

Instellingen > iCloud > Opslag en reservekopie > Beheer opslag

Staat daar geen backup tussen?
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:29:
[...]

Als je meer gigabyte aan foto's heb dan ruimte op iCloud wordt er geen backup van je foto's gedraait.
Bron?

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 15:39
bardi-1 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:29:
[...]

Kijk ff hier dan zul je zien dat foto's geen deel uitmaken van je icloud opslag hoeveelheid, maw gaat niet ten koste van je MB's in icloud.

• TMC

TMC

chippie777 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:33:
[...]

Kijk ff hier dan zul je zien dat foto's geen deel uitmaken van je icloud opslag hoeveelheid, maw gaat niet ten koste van je MB's in icloud.
Dat bedoelt hij niet.

iCloud doet meerdere dingen, maar er zijn hier twee mogeljkheden.

1. Photo stream. Deze slaat foto's van de afgelopen 30 dagen op, en synchroniseert deze naar je andere apparaten. Daarom moet iedereen met Windows iCloud installeren, zodat al hun foto's automatisch op de pc gescynt worden. Die 30 dagen is dus eigenlijk geen opslag, maar een buffer (je hebt 30 dagen de tijd om een foto te syncen). De opslag hiervan gaat niet af van je totale iCloud-capaciteit.

2. Backups. iCloud kan een volledige reservekopie maken elke dag, deze ruimte gaat wel af van je iCloud-ruimte. Echter, er wordt maar 1 GB van de camera roll mee genomen in deze backup. Als je dus 3 GB aan foto's hebt, wordt er 2 GB aan foto's niet meegenomen. :o

Bron: http://support.apple.com/kb/HT5262
When is iTunes Backup the best choice for me?

The photos and videos saved in your device’s Camera Roll regularly exceed 1 GB in size or you tend to have very large backups.

• crypt0rr
chippie777 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:33:
[...]

Zodra je fotostream enabled hebt inderdaad. Wanneer je dit niet hebt worden je foto's gebackuped in de iCloud zelf en gaat het wel tenkosten van je MB's.

AdGuard Home

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Beetje achteraf praten maar vind het gewoon een beetje stom van je. Gewoon geen enkele backup aangezet. Dan vraag je er min of meer zelf om. Wat ik wel eens tegen klanten zeg: Als je je telefoon kwijt raakt/gestolen ben je ook al je foto's en shit kwijt. iCloud/Dropbox bestaat niet voor niets.
Foto's op microsd geheugenkaarten zetten raadt ik ook ten zeerste af, die dingen zijn idioot kwetsbaar en heel gevat voor fouten.
Comgenie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:25:
Je zou het nog bij de NSA kunnen proberen. Die hebben toch alles :+
ik lachte hardop :*)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-09 20:15
info@nsa.gov

Maar kan me je frustratie voorstellen, de meeste momenten komen noooit meer terug.

[ Voor 78% gewijzigd door ozzynator op 19-09-2013 15:04 ]

zeker, zeker

• timselier
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-05 09:29
al in je recycle-bin gekeken?

edit: ik zie dat ze nooit op je pc zijn geweest..

[ Voor 47% gewijzigd door timselier op 19-09-2013 16:22 ]

• TMC

TMC

ozzynator schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:02:
info@nsa.gov

Maar kan me je frustratie voorstellen, de meeste momenten komen noooit meer terug.
Vind het ongelofelijk dom om backups handmatig uit te zetten (terwijl het standaard aan staat!) als je veel foto's van je zoontje op het toestel hebt. Snap ik echt helemaal niks van gewoon. :X

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:28

-Stef-

Slainthe!

Ik denk dat hij dat nu wel weet.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• RosSittard
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 07:51
Destijds heb ik een handig programma gehad,
http://www.1001apps.nl/bl...os-van-iphone-terughalen/

Ik hoop dat het lukt.

Gr,

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 14:45

auto660

1991 240 GL Brick

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend man, ik hoop dat die bovengenoemde app dan maar werkt. Maar nu zal je in ieder geval nooit meer vergeten een backup te maken. :/

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Pagina: 1