Toon posts:

Wifi adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers

Ik heb een maand geleden een nieuwe desktop gekocht met een pricewatch: TP-Link TL-WN821N . Sinds enkele dagen krijg ik echter geen dataoverdracht meer. Er is dus wel verbinding met de router want mijn wifibalkje is vol. Soms gebeurt het ook dat ik bij het opstarten enkel een beperkte verbinding krijg, maar na enkele keren verbreken en verbinden krijg ik toch een vol wifibalkje.

Waaraan zou dit probleem volgens jullie liggen? Ik heb alles geprobeerd van nieuwe drivers installeren tot... Echter heb ik op alle andere laptops in huis wel wifi en dataoverdracht dus aan de router kan het niet liggen.

Ik denk er nu aan om met mijn adapter naar de winkel te gaan en een nieuwe te vragen. Of hebben jullie een beter idee om bijvoorbeeld extra geld op te leggen (max 25 euro) bovenop de 15 van mijn adapter om een beter apparaat te krijgen...

Bedankt voor de hulp

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand helpen aub?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even wat geduld zeg. Na 35 min kicken slaat nergens op. Het eerste wat ik zou proberen is de stick op een andere PC of laptop gebruiken, dan weet je al heel veel meer. Heb je dat al gedaan ? Je zegt dat je alles al geprobeerd hebt, maar je geeft aan alleen andere drivers geprobeerd te hebben, wat heb je verder gedaan ?

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 18-09-2013 20:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik wil morgen naar de winkel daarom wou ik dit zo snel doen. Ik heb dit ook geprobeerd en dit werkte ook niet... Dit is zowat alles dat ik geprobeerd heb.