• jjurgen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Hallo, Binnenkort loopt mijn SimOnly abbonement van telfort af waar ik voor rond de 15 euro 300 minuten en 500 MB internet heb wat voor mij prima is. Nu ben ik nog tevreden met mijn huidige Galaxy S3 en kwam ik bij het vergelijken van SimOnly abbonement SimYo tegen.

Voor ongeveer hetzelfde bedrag krijg ik hier eenzelfde pakket voor. Kijkende naar de snelheden zag ik bij Telfort een max. snelheid van 2 Mbps waar bij SimYo aangegeven wordt dat er 14.4 Mbps behaald kan worden.

Iemand die weet of deze internetsnelheden in de praktijk ook zo sterk van elkaar verschillen?

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Bij telfort is de snelheid gecapped en bij simyo niet, ik zou gewoon simyo nemen als ik jou was. Het zit toch op hetzelfde netwerk.

• jjurgen
Mijn telfort komt in de buurt van de 2 Mbps. Mocht SimYo daar (ver) boven komen zal ik inderdaad overstappen naar SimYo plus het feit dat je maandelijks je bundel gratis kan aanpassen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:40
Simyo is veel sneller dan telfort. Daarnaast ook goedkoper. Verder wordt telfort op veel android telefoons als roaming gezien, heb je met simyo geen last van.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

P_Tingen

omdat het KAN

Ik ben sws erg tevreden over Simyo, werkt goed en geen gezeik.

... en gaat over tot de orde van de dag

• jjurgen
Dat is dus duidelijk, bedankt! Helaas kan ondersteunt mijn S3 (9300) geen 4G.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:40
Boeit niet, zowel Telfort als Simyo doen geen 4G. Daarnaast is 4G dekking in een heleboel plaatsen nog niet bestaand.
Simyo heeft een tijdje terug de snelheid verhoogd naar 14Mbit, maar ook daarvoor waren ze al sneller dan Telfort, al helemaal als je niet een supergrote bundel had (ik zit nog met 2Mbit/0.1Mbit bij Telfort, krijg mijn 200MB bundel niet eens op zo traag is het).
Pagina: 1