• DasHuhn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09-2025
Beste mensen,

Ik heb een AsRock 970 extreme 3. Alleen ik kan niet meer in de bios komen sinds ik de afbeelding heb uitgezet. Dus dat die niet meer wordt geshowed als ik mijn pc start. Nu staat er wel kort "Press f2 or del for configuration" maar als ik op del of f2 druk doet ie niks. Ik heb een usb toetsenbord

Op internet heb ik verder niks gevonden.

Feel the pressure

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kun je er wel in als je een PS/2 toetsenbord gebruikt? En heb je een BIOS-reset geprobeerd?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Of probeer een andere USB poort.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 14:35

EMP

Krulloos!

Soms is de timing kritiek. Ik druk meestal 2x per seconde continu op de F2 knop vanaf power-on totdat ik in de BIOS zit.

Bij sommige (Logitech) toetsenborden moet je ook nog Fn+F2 drukken om daadwerkelijk een F2 te krijgen.

En inderdaad een andere USB poort, bij voorkeur een USB2 poort (zwart) aan de achterkant op het moederbord gebruiken.

Helpt dat?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In het ergste geval kun je een CMOS reset doen, dan zal je bios vast gaan zeuren dat hij de default instellingen wilt laden of dat je naar de bios kunt gaan.

• DasHuhn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09-2025
bedankt mensen.
ik heb het toetsenbord in een andere poort gedaan en nu kan ik weer in de bios

Feel the pressure

Pagina: 1