[PR] Beoordelingen nog uit te brengen producten

Pagina: 1
Acties:

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11
Wellicht is dit een compleet spuit 11 topic, but here goes nothing:
Het komt bij al aangekondigde producten die in de pricewatch staan wel eens voor dat er gebruikersbeoordelingen bij staan terwijl duidelijk kan worden aangenomen dat zij die het beoordeeld hebben het product nog niet in bezit hebben.
Voorbeeld: pricewatch: Apple iPhone 5C 16GB Groen hier is duidelijk te zien dat er een dozijn beoordelingen zijn geplaatst voor iets wat eigenlijk iedereen nog niet eens in de hand heeft gehouden. Wellicht dat reviews/beoordelingen pas open gesteld kunnen worden als een product ook daadwerkelijk in de winkel ligt om betrouwbaarheid enigszins te waarborgen?

Verwijderd

Dat had ik afgelopen week ook a aangestipt: Reviews van ongelanceerde apple producten

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hier heb even terug ook even via een DM met Misha over gebabbeld omdat het me ook al een tijd opviel bij verschillende producten en niet alleen bij Apple, op veel websites zie je dit fenomeen terug keren en ik vind het eigenlijk ook niet kunnen/ongewenst.
Het viel hem ook op en hij vond dit ook niet in orde en hij heeft zijn mening er over gegeven wat men zou kunnen aanpassen, hij gaf me aan dat hij het sowieso heeft door gezet naar de verantwoordelijke die hier over gaat.

[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 18-09-2013 19:19 ]

Liefhebber van Tweakers