Aansluiten HD PVR2 Gaming edition op dell monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

• Dpac
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-05-2021
Beste mensen

ik heb nu sinds kort een nieuwe setup/computer ... en de allelaatste hauppauge hd pvr 2 gaming edition.

Bij mijn vorige hauppauge hd pvr 1 die met RGB werkt ging alles goed en kon ik gamen en capturen van mijn eigen gameplay tegelijk dmv switchen naar een andere kanaal toe op mijn monitor.

Nu is dus het volgende probleem, nu heb ik 2 nieuwe schermen van dell de U2312HM

deze zitten beiden met de DVI aansluiting aangesloten op mijn computer.

Nu heb ik de hauppauge hd pvr 2 aangesloten op mijn computer, als ik de software aanzet dan heb ik ook beeld van me Xbox360 dat ik kan opnemen. Het probleem is nu dat ik niet tegelijk kan gamen en kan recorden. Want er zit een delay van 2/3 seconden in de software, dit had de vorige ook dat is niet echt het probleem. Het probleem zit em dat ik niet kan switchen naar een andere kanaal toe dat ik rechtsstreeks van mijn xbox360 beeld krijg te zien, zoals je normaal ook gamed zonder die hardware ertussen.

Xbox360 heeft RGB en die loopt naar de hd pvr toe, verder zit de pvr2 ook met usb kabel naar mijn pc toe.
dan heeft de pvr2 een hdmi ingang over en uitgang. Nu heb ik dus een kabel gekocht van HDMI naar displayport, omdat dus de dell monitor niet schikt over een hdmi ingang en de dvi ingang is al bezet. Toch krijg ik geen beeld van mijn Xbox360 op moment dat ik switch naar displayport kanaal.

hoe kan dit?? ik hoor toch gewoon beeld te kunnen krijgen van mijn Xbox360???