Toon posts:

Webhosting toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Wat dachten jullie ervan webhosting (Shared, VPS, Dedicated, Audio/Video only, Reseller, etc Maar ook misschien domeinnamen?) toe te voegen aan de Pricewatch?

Dat is nou het enige wat ik hier mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hosting of andere diensten staan nog niet in de Pricewatch, dit heeft als reden dat de Pricewatch daar simpelweg niet voor geschikt is. Ik zal de vraag doorspelen naar onze Product-mensen, wie weet dat er een leuk idee uit vloeit :)

Edit: De verantwoordelijke is nu met vakantie, dus het zal wat langer duren dan gewoonlijk dat je een concreet antwoord van ons krijgt :)

[ Voor 23% gewijzigd door Glaanie op 30-09-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je idee. Ik neem het mee in de overwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 20:50
Dat idee is volgens mij al vaker geopperd. Er is idd wel vraag naar. Voorlopig kijk ik nog maar op http://serverbear.com/

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Glaanie schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:40:
Hosting of andere diensten staan nog niet in de Pricewatch, dit heeft als reden dat de Pricewatch daar simpelweg niet voor geschikt is. Ik zal de vraag doorspelen naar onze Product-mensen, wie weet dat er een leuk idee uit vloeit :)
Lijkt me onwaarschijnlijk. Of het nu een dienst of een product is maakt in essentie weinig verschil, beiden kun je in specificatie splitsen en definiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:16
Maar in hoeverre is het interessant of het €2,95 of €3,95 per maand is.

Met zoveel verschillende kennisnivo's van de bezoekers hier, hoe wil je dan een gedegen en objectieve vergelijking maken?
Het gaat niet alleen om prijs, traffic, opslagruimte en welk controlpanel.

Lijkt me een zeer lastige om in elkaar te zetten, met als mogelijke winst/besparing een relatief klein deel van de totale kosten.

Ik zie de toegevoegde waarde hiervan niet zo.

Abort, Retry, Quake ???

Pagina: 1