Ik heb dus een Asus A7V133-R, loopt lekker, mar af en toe krijg ik een wazige reboot (1 a 2x per dag).
Eerst krijg ik een stop scherm met IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, en dan dus een reboot
Dit probleem doet zich vaker voor met m'n Twister ISDN kaart, ik heb de laatste beta drivers van Billion, deze doen het alleen met PnP-OS uit in m'n bios.
Met m'n Dynalink kaart kon ik wel PnP-OS aanzetten in m'n BIOS, dan heb ik er minder vaak last van +- 1x in de 14 dagen.
(Dynalink gaat er dus vanavond weer in! (en PnP-OS weer aan)
Maar toch die ene spontane reboot per twee weken staat me niet aan.
Ik heb win2k (UK) draaien met SP2, Via 4.31 en voor de rest alles laatste drivers.
Win2k gooit alles op 1 IRQ, omdat ik vergeten was ff standaard pc te kiezen tijdens setup (en nu draait ie dus met ACPI)
Worden deze reboots nou veroorzaakt doordat ACPI aanstaat?
Ik draai bios 1004 beta 3, omdat 1005 aardig wat problemen gaf las ik.
Alvast bedankt voor mogelijke oplossing!
B.T.W. 'm'n TB 1,2 ghz wordt 48 graden dus daar kan het niet aan liggen.
Eerst krijg ik een stop scherm met IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, en dan dus een reboot
Dit probleem doet zich vaker voor met m'n Twister ISDN kaart, ik heb de laatste beta drivers van Billion, deze doen het alleen met PnP-OS uit in m'n bios.
Met m'n Dynalink kaart kon ik wel PnP-OS aanzetten in m'n BIOS, dan heb ik er minder vaak last van +- 1x in de 14 dagen.
(Dynalink gaat er dus vanavond weer in! (en PnP-OS weer aan)
Maar toch die ene spontane reboot per twee weken staat me niet aan.
Ik heb win2k (UK) draaien met SP2, Via 4.31 en voor de rest alles laatste drivers.
Win2k gooit alles op 1 IRQ, omdat ik vergeten was ff standaard pc te kiezen tijdens setup (en nu draait ie dus met ACPI)
Worden deze reboots nou veroorzaakt doordat ACPI aanstaat?
Ik draai bios 1004 beta 3, omdat 1005 aardig wat problemen gaf las ik.
Alvast bedankt voor mogelijke oplossing!
B.T.W. 'm'n TB 1,2 ghz wordt 48 graden dus daar kan het niet aan liggen.
webOS all the way!