Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet dat er verschillende topics zijn over dit onderwerp, maar toch zit ik nog steeds met een vraag hieromtrent.

Via allekabels.nl heb ik deze splitter aangekocht:
http://www.allekabels.nl/...poorts-hdmi-splitter.html

Het probleem is dat, wanneer ik zowel een projector als een monitor aansluit, het beeld op de monitor wegvalt. Ze afzonderlijk aansluiten lukt wél, maar dat komt doordat HDMI tweewegsverkeer inhoudt.

Is er een bepaalde setting op de NEC V300W projector waarop ik deze kan aanduiden als "slave" of iets dergelijks waardoor het beeld toch naar twee verschillende apparaten kan worden verzonden?

Gegroet

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-01 15:52
Volgens mij zijn die dingen meestal gewoon en kwestie van plug en play

edit : ik heb er hier een met vga en geen hdmi en dat was gewoon plug and play

[ Voor 36% gewijzigd door moijamie op 18-09-2013 16:23 ]

const { signature } = await fetchProfile()

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat hoort niet zo te zijn... het idee van zo`n spiltter is, dat die door middel van een trucje gelijktijdig op twee schermen kan weergeven.. heb je een adapter aangesloten (mogelijk zijn je kabels te lang, waardoor er te weinig spanning binnenkomt).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er is een adapter aangesloten.

Als ik een van beide kabels uittrek, werkt het opeens wel; maar niet gelijktijdig.
Er komen lijnen en strepen op de monitor te staan, terwijl de resolutie goed staat, net zoals de refresh rate.

Andere ideeën?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een idee, maar weet niet of het effectief zou werken.

De monitor bezit naast DVI-D ook een VGA-ingang. Zou het werken moest ik een HDMI -> VGA adaptertje aansluiten zodat de monitor een analoog signaal binnenkrijgt?