Boot problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• grafixcrazy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-04-2021
Om te beginnen zeg ik maar alvast dat ik niet zeker weet of dit in het goede subforum staat maar leek me wel het beste.

Anyway, ik heb een soort van probleem ik was vandaag bezig met mijn xbox ombouwen en om de dvd drive te flashen moet ik hem op mn pc aan sluiten, alles leuk en aardig ik haal de sata kabel van mn 2de hardeschijf eruit en gooi die in de dvd drive, nu komt het vreemd.
Blijkbaar als ik mijn 2de hardeschijf NIET aansluit dan kan ik windows niet meer opstarten terwijl er helemaal niks van windows op deze schijf staat al mijn windows bestanden staan op mijn SSD.
Heeft iemand enig idee wat dit kan veroozaken en hoe ik het op kan lossen?

Alvast bedankt
- grafixcrazy

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 17:29
Heb je bij het installeren van Windows die schijf losgehaald? Nee? Dan staan de bootbestanden erop.

Bovendien zijn wij hier niet om hulp te bieden als je je xbox wil flashen (ookal is het aan de mods om het in dit geval te beoordelen), en kan ik je vertellen dat het je toch niet gaat lukken zonder aparte SATA controller.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
idd.. waarschijnlijk de verkeerde drive active en voorzien van je mbr.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt de Windows installatie starten en kijken of je daarmee de bootrecord kan fixen. Maar geen idee of dat nog steeds zo lekker werkt als vroeger.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:48

Edmin

Crew Council

get on my horse!

grafixcrazy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:06:
ik was vandaag bezig met mijn xbox ombouwen
Succes daarmee!

Op GoT staan we echter niet toe dat dit sort zaken besproken worden. Je topic gaat dus op slot.

Dit topic is gesloten.