• hmck9ni
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Hoi,

Ik zoek een nieuwe beeldscherm nu heb ik ik deze gevonden.

http://www.amazon.com/VG2...=8-7&keywords=asus+24inch

ASUS VG248QE 24-Inch voor 280$
omgerekent ongeveer 220euro.

op de nederlandse markt kost deze en amazon.co.uk en amazon.de kost het 300 euro

dus dat is een verschil van 80 euro. en deze zou ik zo goedkoop mogelijk willen kopen

dus wil ik deze dus uit het buitenland kopen voor de prijs van amazon.com (220euro)

moet je dan nog invoers rechten betalen? beetje belachelijk dat het 80euro verschil is maar ok

enigste nadeel is ik heb geen Paypal of een creditcard.
kan wel via bank overschrijven.

weet iemand waar ik deze kan bestellen zo goedkoop mogelijk en zonder invoersrechten etc?

ik heb geen paypal.
kan wel via bank overschrijven.

Nederland is deze alleen te koop voor 300euro.

hebben jullie ooit iets in dollars gekocht en waar?

hoop dat iemand een website weet waar ik het gewoon naar kan overmaken. ( zonder invoers rechten?? )

vgr

• hmck9ni
ik snap er namelijk geen hol van. ik heb geen paypal dus zou Ik niet op amazon kunnen kopen

giftcards online kopen kan ook niet want daar betaal je voor 1$ ook 1 euro.

zijn er andere internet shops die naar Europa versturen en die bankoverschrijvingen accepteerd?

• R_026
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-02 10:39
Invoer rechten moeten zeker betaald worden. Kans dat je met een groot pakket er doorheen komt is klein.

En dan hebben we nog het volgende obstakel.

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.

• hmck9ni
k dus dan komt het alsnog op zelfde prijs uit. dus kan ik het beter in Nederland gaan kopen.

balen dat de beeldscherm duurder kost hier in Nederland

• R_026
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-02 10:39
Ja, Je kan inderdaad beter het scherm in Nederland kopen. Als je garantie moet aanspreken is dit ook makkelijker.

Zou je hem toch willen halen bij amazone.com moet je doordat ze niet versturen naar nederland rekening houden dat je ook een dropshipper moet betalen. Met hierboven op nog de invoer rechten. Ga er maar vanuit dat je over de 300 euro heen zit dan.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:11

Silence

Godlike

Zal het sowieso niet in het buitenland kopen, word bij douane tegen gehouden en dan moet je nog btw etc betalen en ben je niet goedkoper uit. Ik zou gewoon via de Pricewatch van tweakers wat uitkiezen.
Dan zit je ook een stuk beter met garantie als er iets niet klopt (dode pixels etc)

Inventaris - Steam

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-02 14:42
Waarom wil je per se die? Ik vind hem nogal duur namelijk.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• hmck9ni
hm ok thnx, als ik hem koop koop ik hem toch in Nederland.

[ Voor 82% gewijzigd door hmck9ni op 18-09-2013 19:30 ]

Pagina: 1