Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[GoT] ± / htmlentities worden niet omgezet in gotpost

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 01:08

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik reageerde zonet in een FTM topic met een html entity (± om ± te krijgen)

deze staat in de 'speciale karakters' de eerste is de html entity die omgezet zou moeten worden (?), de tweede is gekopieerd vanuit de speciale karakters.

Is dit sinds kort gewijzigd of mag je als gewone user geen html entities pogen te plaatsen in je bericht?

edit:
De titel had ± waar nu het plusminus teken staat, dus daar mag ik schijnbaar wel html entities gebruiken...

[ Voor 16% gewijzigd door Wiethoofd op 18-09-2013 14:42 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• robvanwijk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-08 00:26
Op de frontpage een mogelijk gerelateerd probleem, ik probeerde "geïntroduceerd" en "één" te typen en die kwamen terug als (zo te zien) mislukte UTF-encodings. Reactie editen en "ï" en "é" typen werkte wel... maar is nogal bewerkelijk.

Overigens werkt het hier dan juist weer wel; zowel de "speciale tekens" als de "uitgeschreven entities" worden als "speciaal teken" weergegeven (toch de "uitgeschreven entities" weer laten geven moest een trucje aan te pas komen).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:32

crisp

Devver

Pixelated

Er zat een bugje bij bepaalde named entities. Ik heb dat intern inmiddels gefixed.

Het FP probleem heeft hier niets mee te maken; meestal zijn dat browsers die zich niet houden aan de door ons gebruikte encoding

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:32

crisp

Devver

Pixelated

Test: ±

Gefixed dus :)

@robvanwijk: als je het specifieke probleem mbt FP reacties makkelijk kan reproduceren dan zou ik het op prijs stellen als je daar een nieuw topic voor opent met vermelding van het gebruikte OS en browser. Ik kan het namelijk niet reproduceren...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.