Muurdoos woonkamer (multi)

Pagina: 1
Acties:

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-02 21:30
Ik ben van plan een aansluiting op de muur te maken voor mijn pc. De bedoeling is dat de pc bijv. in een kast komt te staan (met ventilatie etc) zodat hij niet te warm word. Ik wil echter de mogelijkheid hebben toetsenbord muis, oordopjes en beeld erop aan te kunnen sluiten.

Ik heb wel een UTP afwerkdoos gevonden waar ik een UTPkabel met rj45 stekker in kan doen. Echter nu zoek ik een doos waar niet alleen UTP in zit, maar ook:

VGA/USB3.0/RJ45/AUDIO+MIC

Ik heb echt geen idee op welke zoekterm ik moest zoeken, en kon dan ook niets vinden... wellicht jullie?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-02 10:47
vga rj45 outlet plate geeft wel wat opties, maar niet voor standaard NL inbouwdozen zo te zien

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-02 10:39
Is dit ongeveer wat je zoekt?

Klik :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:08
Je zou ook nog een usb dock uit elkaar kunnen slopen.

• Aapje!
Ik wil het netjes wegwerken onder de eettafel tegen de muur. Ik wil (kan) denk ik niet freezen. Daarnaast moet ik sowieso de volgende aansluitingen hebben:

VGA of HDMI (Monitor)
3,5 geluid+mic (dus 2x plug)
RJ45 1x (voor bedraad netwerk)
2x USB (toetsenbord+muis)

Helaas Mikey! zie ik in jouw lijst deze niet terug komen.

Mijn voorkeur zou zijn een box die ik op de muur kan schroeven, daar komen dan bijv; alle verlengkabels in (aangesloten op de outlets) waarop ik dan de kabels wegwerk achter een plint oid.

[ Voor 22% gewijzigd door Aapje! op 18-09-2013 15:21 ]

• Tens
Zoiets; kan je gewoon op je bureau zetten
http://bjjinshi.en.alibab...ounted_socket_outlet.html

zoek ander ook eens op 'kvm switch usb'

[ Voor 12% gewijzigd door Tens op 18-09-2013 15:28 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Aapje!
Ik wil het niet op de tafel zetten... De monitor komt aan een muurbeugel met schuine arm, waardoor ik hem goed voor me neer kan hangen, op het moment dat ik klaar ben, leg ik toetsenbord muis in de kast en klaar...

• Tens
Spuitelf schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:28:
Ik wil het niet op de tafel zetten... De monitor komt aan een muurbeugel met schuine arm, waardoor ik hem goed voor me neer kan hangen, op het moment dat ik klaar ben, leg ik toetsenbord muis in de kast en klaar...
Is een setje verlengkabels dan niet handiger?

• Aapje!
Tens schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:30:
[...]

Is een setje verlengkabels dan niet handiger?
Die bengelen dan zo langs je tafel uit de tafelgoot.... ik wil nog geen ruzie met mijn vrouw =)

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02 09:07

krietjur

Where am I?

Spuitelf schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:33:
[...]

Die bengelen dan zo langs je tafel uit de tafelgoot.... ik wil nog geen ruzie met mijn vrouw =)
In plaats van een inbouwdoos met alle aansluitingen, zou je een klein inbouwvakje in je kast kunnen maken waar je de kabels netjes opgerold in kunt opbergen :)
Pagina: 1