"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Voor zover ik kan vinden is de Inkling alleen geschikt om digitaal te kopiëren wat jij aan het tekenen bent. Als je andere functies wilt gebruiken moet je weer de muis gebruiken, of je papier komt onder de potloodstrepen. Ik kan het ook mis hebben hoor, dit baseer ik op youtube filmpjes.
Wat ik je wel met zekerheid kan vertellen is dat de Wacom Bamboo erg goed werkt aangezien ik hem zelf ook heb. Erg fijne pen en in PS hoef ik de muis niet meer te gebruiken. De Bamboo is in dat opzicht een stuk veelzijdiger.
Let er trouwens wel op dat de Bamboo serie niet goed wordt ondersteund in Windows 8 (ripple effects, cursor delays etc..) Zie hier: http://forum.wacom.eu/vie...a171dc726f8cfbf315b6ab71c
Wat ik je wel met zekerheid kan vertellen is dat de Wacom Bamboo erg goed werkt aangezien ik hem zelf ook heb. Erg fijne pen en in PS hoef ik de muis niet meer te gebruiken. De Bamboo is in dat opzicht een stuk veelzijdiger.
Let er trouwens wel op dat de Bamboo serie niet goed wordt ondersteund in Windows 8 (ripple effects, cursor delays etc..) Zie hier: http://forum.wacom.eu/vie...a171dc726f8cfbf315b6ab71c
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
De inkling werkt niet echt naar behoren, ik heb deze ook cadeau gedaan en blijkt toch niet echt te bevallen. Van zodra de camera de bewegingen even niet goed oppikt (hand ervoor of te snel bewogen) gaat er data verloren in de digitale versie van de tekening. Dacht ook dat je specifiek papier nodig hebt om de inkling te laten werken.
/B.
/B.
Dude, waar ben je mee bezig? Ze zegt dat ze een nieuwe bamboo wilt en jij begint over een inkling?
dat zeg ik niet
ik zeg dat ze een oude Bamboo heeft, die gewoon dood is
Maar de Inkling is al snel afgevallen, via kennis kunnen proberen, en die pen ligt totaal niet lekker in de hand.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."