MP3 speler

Pagina: 1
Acties:

• baadnewZ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Hallo,

Ik weet niet zeker of ik in het goede topic zit, zo niet sorry.

Ik had een vraag betreft een MP3 speler. Weet iemand een MP3 speler die uitbreidmogelijkheden heeft voor een SD kaart. Dus geen Micro SD maar een "normale". Dit klinkt misschien stom, maar in mijn situatie is dit handig. Nu heel google en tweakers afgezocht en kon niks vinden :(.

Alvast bedankt voor alle input.

Groeten,
Bas

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:09

Barbas

Gallego!

De enige die ik via de pricewatch heb kunnen vinden is de Akai APM100 2GB Zwart Wel een schermformaat van 7"

Mejor así

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je de moeite zou nemen om in de pricewatch met de filters te spelen, kun je tot dit lijstje komen. Er is dus niet zo veel te kiezen.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De Creative X-fi en de Zen (?) hebben dat ook. Zijn tweedehands denk ik wel te vinden. Klinken nog eens prima ook.

People as things, that’s where it starts.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:09

Barbas

Gallego!

S1NN3D schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:48:
Als je de moeite zou nemen om in de pricewatch met de filters te spelen, kun je tot dit lijstje komen. Er is dus niet zo veel te kiezen.
Klopt, waarvan de overige 2 nog niet te verkrijgen zijn omdat die worden verwacht :)

Mejor así

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Resteleiro schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:50:
[...]

Klopt, waarvan de overige 2 nog niet te verkrijgen zijn omdat die worden verwacht :)
Je was me net voor met posten. :+ Maar topicstarter heeft niet zo veel mogelijkheden. Tweede hands kijken zoals VasZaitsev aangeeft is natuurlijk ook een optie.

• baadnewZ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
bedankt voor alle reacties! Hier kan ik zeker verder.
Pagina: 1