Ik ben op zoek naar een nieuw abonnement. Telfort heeft zijn overeenkomst met Libertel verbroken, wat heeft dit voor gevolgen voor de dekking(is minder waarschijnlijk)? Met de dekking van Ben is het vaak slecht gesteld ook in Amsterdam, een van de redenen waarom ik wel wil overstappen. Op dit moment is Telfort goedkoper dan Ben Vaak(150 min.), wanneer je bijvoorbeeld 180 minuten neemt bij telfort=F 50,-, kijk maar eens op gsm.nl,gratis telefoon, geen entreekosten, korting 1e 3 mnd en kosten na op=op zijn naar mobiel slechts 2 cent duurder dan bij Ben. Waarom zou ik geen Telfort nemen, wie overtuigt mij?
Verwijderd
Klantenservice ZUIGT!!Op woensdag 06 juni 2001 07:49 schreef pepweb het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw abonnement. Telfort heeft zijn overeenkomst met Libertel verbroken, wat heeft dit voor gevolgen voor de dekking(is minder waarschijnlijk)? Met de dekking van Ben is het vaak slecht gesteld ook in Amsterdam, een van de redenen waarom ik wel wil overstappen. Op dit moment is Telfort goedkoper dan Ben Vaak(150 min.), wanneer je bijvoorbeeld 180 minuten neemt bij telfort=F 50,-, kijk maar eens op gsm.nl,gratis telefoon, geen entreekosten, korting 1e 3 mnd en kosten na op=op zijn naar mobiel slechts 2 cent duurder dan bij Ben. Waarom zou ik geen Telfort nemen, wie overtuigt mij?
Verwijderd
Nou, nou, nou... Kijk, dat Ben de beste Klantenservice heeft is bekend, dat is ook zo, maar zou je bij dat soort uitspraken misschien invervolg een paar argumenten willen geven? Ik kan ook zeggen dat jij zuigt, maar aangezien ik je niet ken kan ik dat niet onderbouwen... Snappie?Op woensdag 06 juni 2001 13:59 schreef solitari het volgende:
Klantenservice ZUIGT!!
Wat kan ik over Telfort zeggen? Zover ik weet heeft Telfort in Amsterdam goed bereik. En Telfort is natuurlijk gevestigd in Amsterdam: vandaar dat ik ook iedere dag fijn 1 uur en 10 minuten gebruik mag maken van de diensten van de NS om op m'n werk te komen vanuit Zwolle
De keuze die je maakt moet je zelf weten. Ik ga je geen Telfort adviseren omdat ik er werk, maar ik ga je ook geen Ben verkopen (alleen omdat ik Ben leuk vind). Je moet het zelf weten.
Wil je Ben, vooral doen. Wil je Telfort, prima. Neem je Movistar uit Spanje mee naar Nederland? Prima. Zolang jij maar de keuze hebt gemaakt... Vraag eens rond in de buurt wat mensen hebben en vraag hun naar hun ervaringen. Maar, neem geen genoegen met Ben is kut of Telfort zuigt zonder enig argument...
Woon Ook in Amsterdam en had Ook Ben. Nu Ook Telfort.
* Ook blij!
Ook
* Ook blij!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Telfort hiero op het randje gelderland, Brabant perfect bereik, ook toen ik in Zeeland (uiterse puntje) zat had ik nog bereik dus. Ik zou zeggen ga voor Telfort.
Ik heb zelf ook Telfort en ik ben er dik tevreden mee. Altijd goed bereik. Woon in Apeldoorn trouwens.
Heb al gehoord van een vriendin van me dat Ben hier niet zo super is. Valt snel weg in bv. tunnels.
Heb al gehoord van een vriendin van me dat Ben hier niet zo super is. Valt snel weg in bv. tunnels.
In mijn display van mijn foontje staat nog steeds Libertel, terwijl ik mijn maandelijkse rekening toch echt van Telfort krijg.
Ik vind wel dat Telfort nu beter is dan een jaar geleden. Toen wilde het nog wel eens voorkomen dat een gesprek (in de trein) gewoon wegviel wegens gebrek aan signaal.
Tegenwoordig is het ronduit goed te noemen. Zelfs midden in de Biesbosch 3/4 bereik.
Ik vind wel dat Telfort nu beter is dan een jaar geleden. Toen wilde het nog wel eens voorkomen dat een gesprek (in de trein) gewoon wegviel wegens gebrek aan signaal.
Tegenwoordig is het ronduit goed te noemen. Zelfs midden in de Biesbosch 3/4 bereik.
Houdoe
Ik heb zelf Telfort en mijn vriendin heeft Ben. En kan je uit ervaring vertellen dat waar we ook zijn in Nederland (ergens op een boot of in de bossen of in de stad) Telfort (in 90 % v/d gevallen) een betere ontvangst heeft dan Ben.
Telfort. Heb bereik in drenthe em limburg, daar was ik op vakantie en het werkte perfect.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik zou zeggen het is allebei bagger......
maar telfort
maar telfort
Want ? Waarom is het dan slechter ?Op woensdag 06 juni 2001 15:47 schreef xxxMaverick het volgende:
Ik zou zeggen het is allebei bagger......
maar telfort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Klinkt afgezaagd maar het zijn allemaal rare providers.. luister, de enige echt nederlandse provider blijft echt KPN! Dus zal die altijd prioriteit geven aan een goed functionerend netwerk in Nederland! Hij doet et bij mij dan ook ALTIJD! En als je veel belt is KPN ook nogges het ...ALLERGOEDKOOPST!! 
groetjes van een Fan
groetjes van een Fan
En KPN had maar 500.000.000 euro verlies in het eerste kwartaal van 2001, dus met het onderhouden en uitbreiden van hun netwerk zit het vast wel snor!Op woensdag 06 juni 2001 16:06 schreef MHz het volgende:
Klinkt afgezaagd maar het zijn allemaal rare providers.. luister, de enige echt nederlandse provider blijft echt KPN! Dus zal die altijd prioriteit geven aan een goed functionerend netwerk in Nederland! Hij doet et bij mij dan ook ALTIJD! En als je veel belt is KPN ook nogges het ...ALLERGOEDKOOPST!!
groetjes van een Fan
Houdoe
Verwijderd
Die schuld van 78.000.000.000 (wow..dat zijn veel nulletjes!) valt ook wel mee.Op woensdag 06 juni 2001 16:11 schreef Witte het volgende:
En KPN had maar 500.000.000 euro verlies in het eerste kwartaal van 2001, dus met het onderhouden en uitbreiden van hun netwerk zit het vast wel snor!
net buiten zwolle geen ontvangst meer, nu heb ik libertel, werkt perfectOp woensdag 06 juni 2001 15:59 schreef JT het volgende:
[..]
Want ? Waarom is het dan slechter ?
En is gewoon VEEL goedkoperOp woensdag 06 juni 2001 19:28 schreef Xanandu het volgende:
Telfort rulezLigt er teminste nooit uit zoals kpn en libertel..
(voorral als je een los abbo besteld op internet
Verwijderd
Dat zeer zeker.Op woensdag 06 juni 2001 19:29 schreef Bobbert het volgende:
En is gewoon VEEL goedkoper:)
Mijn rekeningen zijn van 700-800 naar 300-400 gegaan. (per maand, that is)
Verwijderd
Ben/Telfort = alle2 prima, Telfort is alleen ietsje duurder
Heb nu een Ben regelmatig abo, bevalt heel goed. Zolang je maar geen Dutchtone neemt... :r:r:r
Heb nu een Ben regelmatig abo, bevalt heel goed. Zolang je maar geen Dutchtone neemt... :r:r:r
Verwijderd
ok, wat is er dan bij Telfort duurder, dan bij jouw Ben regelmatig abo?Op woensdag 06 juni 2001 20:34 schreef ---X2--- het volgende:
Ben/Telfort = alle2 prima, Telfort is alleen ietsje duurder
Verwijderd
ik heb zelf BEN en geen last van iets , telfort vind ik maar matig , mensen die ik ken zijn er wel vrij tevreden over alleen rekeningen zijn vaak te laat etc... maargoed ikzelf ben blij met BEN
* VHware heeft ook Telfort
en is er zeker tevreden mee.
Echter zijn er al 3 rekeningen geweest afgelopen maanden, waar nog steeds niks van m'n rekening is afgeschreven....
en is er zeker tevreden mee.
Echter zijn er al 3 rekeningen geweest afgelopen maanden, waar nog steeds niks van m'n rekening is afgeschreven....
Verwijderd
Dat is absoluut niet waar. Bel je niet zoveel (gemiddeld) is Ben het goedkoopste, bel je veel, is Telfort dat. Daarnaast is, als je heel veel belt Libertel goedkoper als Dutchtone (als je even Ben en Telfort weglaat). KPN is en blijft het duurst.Op woensdag 06 juni 2001 16:06 schreef MHz het volgende:
En als je veel belt is KPN ook nogges het ...ALLERGOEDKOOPST!!
En ga nu a.j.b. niet zeggen dat ik uit m'n schaamhaar lul, want ik heb vaak genoeg tools gezien op m'n werk waarmee je een belgedrag kunt analyseren en daarmee kunt uitrekenen wat het goedkoopst voor je is.
Ik zou zeggen ga voor Telfort. Heb eerder een Flutstoon abo gehad en dat was qua dekking zeker niet beter...eerder slechter!
Vrienden die Ben hebben zeggen ook dat hun dekking slechter is dan die van anderen dus ook Telfort.
Voor Telfort gaan dus!
Vrienden die Ben hebben zeggen ook dat hun dekking slechter is dan die van anderen dus ook Telfort.
Voor Telfort gaan dus!
Handtekening
Verwijderd
Ja, misschien zuig ik wel....Op woensdag 06 juni 2001 14:10 schreef Sebastard het volgende:
[..]
maar zou je bij dat soort uitspraken misschien invervolg een paar argumenten willen geven? Ik kan ook zeggen dat jij zuigt, maar aangezien ik je niet ken kan ik dat niet onderbouwen... Snappie?
Goed, wat argumenten voor mijn stelling:
Ben letterlijk 3/4 jaar bezig geweest om op de nette manier de simlock van mijn toestel te laten halen (zonder succes overigens, dus maar zelf laten doen). Krijg je de eerste keer knul A aan de lijn (wel erg vriendelijk) die wat codes van je telefoon wil weten en toezegt dat alles binnen 3 weken geregeld is. Vier weken later nog niets, dus nog maar eens bellen. Krijg je Miep B
Goed, maand later nog mar eens bellen. Miep C aan de lijn, die uiteraard geen inzicht in het werk van A en B heeft en dus ook niets weet...etc.etc.. 4 maanden later nog maar eens bellen, knul D aan de lijn. Ik alles uitleggen, hij het niet begrijpen, dus hij maakt een 'escalatie'mail en belooft dat alles over 2 weken IKEK (In Kannen En Kruiken) is. Ik weer goedgelovig, maar weer niets. Goed, weer paar keer bellen met knullen E,F en Miepen G en H, die niers van elkaars werk afweten etc.
Dan vraag ik me toch echt af wat voor administratieve software er daar bij Telfort Klantenservice draait!! Blijkbaar niet per aansluiting (tel.nr) 1 record met daarin de hele, centrale klachtenhistorie opgenomen. Lijkt mij dat een goede Klantenservice staat en valt bij een goede softwareomgeving. Zoniet bij Telfort!
Ik heb Ben en ik ben er niet tevreden over. .
In Schagen, waar ik woon, beloven ze al een jaar dat ze 'binnenkort' bereik hebben.
Bellen is wel goedkoop, maar als je je belminuten niet op kan maken omdat je niet bereikbaar ben . . .
In Schagen, waar ik woon, beloven ze al een jaar dat ze 'binnenkort' bereik hebben.
Bellen is wel goedkoop, maar als je je belminuten niet op kan maken omdat je niet bereikbaar ben . . .
Waarom steeds weer dit soort topics...
Als je graag meer betaald om op elke vierkante meter te kunnen bellen, neem lekker KPN of libertel.
Mijn ervaring met Ben en dutchtone is dat je niet overal bereik hebt maar dit is in de meeste gevallen beperkt tot een traject van een kilometertje in de trein (en dat duurt maar liefst 2 minuten ofzo) dus als je niet in een een of ander dorp woont waar toevallig en met uitzondering nog net geen bereik is ben je genoodzaakt een duurdere provider te kiezen, zoniet waarom meer betalen voor bereik in gebieden waar je nooit komt!!
Bovendien heeft Ben vastere tarieven (geen piek/dal of vast mobiel verschillen)
Als je graag meer betaald om op elke vierkante meter te kunnen bellen, neem lekker KPN of libertel.
Mijn ervaring met Ben en dutchtone is dat je niet overal bereik hebt maar dit is in de meeste gevallen beperkt tot een traject van een kilometertje in de trein (en dat duurt maar liefst 2 minuten ofzo) dus als je niet in een een of ander dorp woont waar toevallig en met uitzondering nog net geen bereik is ben je genoodzaakt een duurdere provider te kiezen, zoniet waarom meer betalen voor bereik in gebieden waar je nooit komt!!
Bovendien heeft Ben vastere tarieven (geen piek/dal of vast mobiel verschillen)
En dat is bij Ben nooit het geval??? Ik hoor ook wel eens andere geluiden. Ben is ook uitermate strikt in op tijd betalen. Betaal je1 dag te laat: hoppa 35,00 'boete'. Telfort is daar ook wat makkelijker mee.Op woensdag 06 juni 2001 21:16 schreef SilverBolt het volgende:
ik heb zelf BEN en geen last van iets , telfort vind ik maar matig , mensen die ik ken zijn er wel vrij tevreden over alleen rekeningen zijn vaak te laat etc... maargoed ikzelf ben blij met BEN
Ik vind Ben nog steeds erg goed in hun communicatie maar voor de rest zij ze net zo slecht of goed als de overige nieuwkomers
Antenne en masten malloot
Telfort heeft wel een systeem waar ze alle klant geschiendenis in bijhouden meestal is het de medewerker die je aan de lijn krijgt die verzuimt er even in te kijken of de vorige heeft verzuimd er een juiste mededeling in te zetten.(Voor het systeem dat de simunlock codes opzoekt hebben ze een apart systeem dat wel binnen dat andere systeem is te raadplegen).Op donderdag 07 juni 2001 00:53 schreef solitari het volgende:
[..]
Ja, misschien zuig ik wel....
Goed, wat argumenten voor mijn stelling:
Ben letterlijk 3/4 jaar bezig geweest om op de nette manier de simlock van mijn toestel te laten halen (zonder succes overigens, dus maar zelf laten doen). Krijg je de eerste keer knul A aan de lijn (wel erg vriendelijk) die wat codes van je telefoon wil weten en toezegt dat alles binnen 3 weken geregeld is. Vier weken later nog niets, dus nog maar eens bellen. Krijg je Miep Baan de lijn, die totaal niets van het werk/acties van knul A afweet en ook niet meer kan melden dan 'dat ik nog maar even moet wachten.
Goed, maand later nog mar eens bellen. Miep C aan de lijn, die uiteraard geen inzicht in het werk van A en B heeft en dus ook niets weet...etc.etc.. 4 maanden later nog maar eens bellen, knul D aan de lijn. Ik alles uitleggen, hij het niet begrijpen, dus hij maakt een 'escalatie'mail en belooft dat alles over 2 weken IKEK (In Kannen En Kruiken) is. Ik weer goedgelovig, maar weer niets. Goed, weer paar keer bellen met knullen E,F en Miepen G en H, die niers van elkaars werk afweten etc.
Dan vraag ik me toch echt af wat voor administratieve software er daar bij Telfort Klantenservice draait!! Blijkbaar niet per aansluiting (tel.nr) 1 record met daarin de hele, centrale klachtenhistorie opgenomen. Lijkt mij dat een goede Klantenservice staat en valt bij een goede softwareomgeving. Zoniet bij Telfort!Mocht Telfort nog goede software nodig hebben, mail mij maar even, ik ken nog wel een bedrijf die dat spul maakt!
Goede klanten service hangt echt niet bij goede software, goede software kan helpen maar goed gemotiveerde medewerkers die bereid zijn even de moeite te nemen in de klant geschiedenis te kijken of na een gesprek een goede notitie maken van het gesprek.
Over SIM unlock codes geproken dat is idd een ramp. In de meeste gevallen zijn ze snel boven water maar als er die mist dan moet de code separaat aangevraagd worden bij de leverancier van het toestel(die heeft verzuimd ze eerder mee te zenden die is dus de eigenlijke schuldige maar Telfort word er op aangekeken). Dit separate aanvragen kan lang duren want het lijkt alsof leverancier maar 1 medewerker in dienst heeft die ze kan opzoeken want dat duurt soms maanden. In veel gevallen wordt dan ook nog eens de verkeerde opgestuurd en begint het verhaal weer opnieuw! En dan hebben we het nog niet over de gebruikers die 'fouten' maken bij het invoeren van de code.
Waarom wilde je trouwens je SIMlock eraf hebben? In veel gevallen koop je voor iets meer dan de prijs van een losse sim een compleet nieuw pakket(die dan wel weer gelockt is want alleen voor niets gaat de zon op).
Ik heb een vermoeden dat je niet weet hoe complex een goed CRM systeem is. Zeker in een mobiel telecom bedrijf. Een dergelijk systeem moet kunnen communiceren met alle GSM systemen en neem van mij maar aan dat gaat niet eenvoudig. Dat er bij Telfort klantenservice hier en daar wat mis is , OK maar dat los je niet op door er zomaar een nieuw systeem tegen aan gooit. worden.
Antenne en masten malloot
Ik heb ook geen problemen met Telfort, het rare hier in Drenthe heeft Telfort nog wel een overeenkomst met Libertel, omdat ik gewoon beide netwerken kan kiezen
Guldens...
Wordt het niet eens een keer tijd dat deze topics in het archief gaan, wordt voor mij wel steeds moeilijker om topics de vinden die ik nodig heb, en actueel zijn.
Wordt het niet eens een keer tijd dat deze topics in het archief gaan, wordt voor mij wel steeds moeilijker om topics de vinden die ik nodig heb, en actueel zijn.
Reageer er dan ook niet in, dan is 't tenminste duidelijk dat 't niet recent is.
(Ja, ik weet 't, maar 't kwaad is nu toch al geschied
)
(Ja, ik weet 't, maar 't kwaad is nu toch al geschied
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Je kan ook gewoon op datum sorteren, hoor
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Tjah, het nutteloos omhoog schoppen van een topic is niet echt handig natuurlijk. Al helemaal met zo een opmerking
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()