Macbook scherm open dicht kraak geluid

Pagina: 1
Acties:

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 20:37
Beste tweaker,

Ik heb kort geleden (twee weken) een macbook pro 2012 (15") gekocht. Nu heb ik de issue dat het scherm kraakt bij het open en dicht doen. Vooral als ik hem een tijd in dezelfde stand laat staan en ik beweeg hem naar beneden.

Persoonlijk vind ik dat niet kunnen voor een laptop van 1800 euro. Nu vroeg ik me af of iemand dit probleem ook heeft gehad en hoe je deze opgelost hebt.

Mijn symptomen komen komen exact overeen met iemand die het probleem op youtube geplaatst heeft

Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=h-9zZIi_hfY

Nog een linkje: http://www.youtube.com/watch?v=4D08XSD0vPQ

Ook is deze bij de media markt gehaald, nu vraag ik me af of ik sowieso zomaar een app store binnen kan lopen met dit probleem. Zou het in het ergste geval nog mogelijk zijn om te ruilen?

Met vriendelijke groet,
Kevin.

[ Voor 4% gewijzigd door kevinkrs op 18-09-2013 10:00 ]

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-10 19:20

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Ja kunt rustig de Apple store in Amsterdam binnen lopen. Advies maak van te voren wel even een afspraak. Dit begin dit jaar ook gedaan. En ik ben toen meer dan prima geholpen. Bij locale Apple retailer werd ik niet geholpen en in Amsterdam wel netjes ;-)

Ik heb er zelf geen last van....

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

• kevinkrs
Superdaantje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:28:
Ja kunt rustig de Apple store in Amsterdam binnen lopen. Advies maak van te voren wel even een afspraak. Dit begin dit jaar ook gedaan. En ik ben toen meer dan prima geholpen. Bij locale Apple retailer werd ik niet geholpen en in Amsterdam wel netjes ;-)

Ik heb er zelf geen last van....
Bedankt voor je reactie. Zou je eens zachtjes op dat zwarte balk onder je scherm kunnen drukken? Ook daar kraakt het bij mij. Ik denk zelf dat dit niet hoort. Alleen aangezien mijn laptop zo nieuw is zit ik niet te wachten op een reparatie.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Superdaantje is dus al van zijn probleem verholpen. Maar waarom ga je niet gewoon naar Amsterdam? Dan weet je precies waar je aan toe bent. Hier op het forum kan wel wat worden gezegd, maar dat hoeft niet te betekenen dat Apple dat ook vind. Persoonlijk zou ik me niet zo storen aan het kraakje. Maar nogmaals, dat is persoonlijk.

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Ik heb onlangs een MBP tot 2x toe laten repareren via een APR voor ditzelfde euvel. De eerste keer kreeg ik mijn MBP "gerepareerd" terug maar bleek direct na het afhalen dat er niets aan was gebeurd. Bij de tweede reparatie is de gehele scherm vervangen en uiteraard is het gekraak verleden tijd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Viss op 18-09-2013 20:22 ]

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:24
Hier hetzelfde, maar dan met mijn 13" MacBook Pro van mid 2012. Ik ga het ook laten fiksen, maar zijn ze daar lang mee bezig (laptop dagen/weken kwijt)?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• kevinkrs
Kan het ook zo zijn dat de schroeven te los zitten van dat stuk plastic? En weet iemand wat de oorzaak van het kraken überhaupt is?
Pagina: 1