Hallo,
Gister besteld, vandaag in huis. Een nieuw tablet bij Coolblue vandaan.
Uit de doos, stroom er op (want de accu was leeg
) en aangeslingerd.... na 10 pogingen geef ik het op.
Dit staat er op het scherm en als ik op OK druk dan reset die en gaat het riedeltje weer opnieuw.

Ik zoek om internet naar manieren om de boel een fabrieks reset te geven, of een soort recovery modus.. maar daar praten ze alleen maar over wat je in windows moet doen of met herstelmedia.
Iemand een idee hoe je een dergelijke tablet kunt restoren als je niet in windows kan en geen herstelmedia hebt? Ik ga er van uit dat er wel een herstelpartitie is, maar die backup moet je toch wel kunnen aanspreken buiten windows om lijkt me...
Gister besteld, vandaag in huis. Een nieuw tablet bij Coolblue vandaan.
Uit de doos, stroom er op (want de accu was leeg
Dit staat er op het scherm en als ik op OK druk dan reset die en gaat het riedeltje weer opnieuw.

Install Windows
Windows could not complete the installation. To install windows on
this computer, restart the installation.
Windows could not complete the installation. To install windows on
this computer, restart the installation.
Ik zoek om internet naar manieren om de boel een fabrieks reset te geven, of een soort recovery modus.. maar daar praten ze alleen maar over wat je in windows moet doen of met herstelmedia.
Iemand een idee hoe je een dergelijke tablet kunt restoren als je niet in windows kan en geen herstelmedia hebt? Ik ga er van uit dat er wel een herstelpartitie is, maar die backup moet je toch wel kunnen aanspreken buiten windows om lijkt me...