GTA V loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 1.573 views

• nimbaaa
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-02-2023
Hallo allemaal,

Bij mij loopt GTA V na ongeveer een half uur spelen vast. Het geluid blijft doorgaan maar het beeld is in freeze. Het enige wat ik nog kan doen is de PS3 met de aan en uit knop opnieuw opstarten. De PS3 piept dan 3 keer achter elkaar.

Op internet zag ik dat meer mensen hier last van hebben. Hebben jullie een oplossing? de CD zit er goed uit.

De PS3 heeft alle updates die nodig zijn.

Bedankt

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Wat heb je dan op internet gezien? Wat heb je dan gedaan om het probleem te verhelpen?
Graag meer info/inzet voordat je gaat lopen roepen dat het niet werkt.

Heb je al eens gekeken naar de temperatuur van je PS3? Voelt deze heet aan na een half uur spelen? Dan kan dat het zijn.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Verwijderd

Wylana schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:50:
Wat heb je dan op internet gezien? Wat heb je dan gedaan om het probleem te verhelpen?
Graag meer info/inzet voordat je gaat lopen roepen dat het niet werkt.

Heb je al eens gekeken naar de temperatuur van je PS3? Voelt deze heet aan na een half uur spelen? Dan kan dat het zijn.
Ik vraag me uberhoud wat je kan doen op een console om zo iets te fixen! behalve updaten.

Verwijderd

je kan de koelpasta vervangen , eze is bij de meeste ps3`s in overvloed aangebracht
en eventueel een laptop koeler eronder zetten

gr jason

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zal idd een hiite probleem zijn, bij Last of Us waren ook veel mensen die opeens brakke PS3's bleken te hebben etc. Omdat er nu echt het uiterste uit de console gehaald wordt en dat kan na * jaar trouwe dienst wel eens het einde betekenen.

Je kan proberen het geheel stofvrij te maken, (CD Schoonmaken, al lijkt me dat sterk na 1 dag?;) ) .

Last.fm | Code Talks

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 07:10
maat van mij had hetzelfde, je kunt proberen je ps3 volledig te resetten naar fabrieksinstellingen.
Hij had hem al een hele tijd, een hoop save games plus updates achter elkaar mogelijk ergens een fout ontstaan waardoor je dus een bug creëert.

na de factory reset is hij bij hem nog niet vastgelopen.

• nimbaaa
Op internet heb ik gezocht op GTA V freeze. Hier las ik dat meer mensen er last van hebben op andere forums.

De temperatuur heb ik nog niet naar gekeken. De PS3 staat gewoon in een IKEA kast en moet denk ik genoeg lucht kunnen vangen. Helpt het ook om er een ventilator op te zetten?. En wat bedoelen jullie met stofvrij maken? Bedoelen jullie dan gewoon de bovenkant en zijkant of ook echt aan de binnenkant?

Bedankt

• TWFpa2Vs
probeer dit eens:

Step 3: Activating the “Self-Cleaning” Feature
You may not realize this, but Sony wants to help you clean your PS3 too (well anything built later than the 40GB model). To facilitate this, the company built in a neat power on function that is meant to dust out the interior of the console. Sure you can risk everything and take apart the PS3 to clean the inside but after running this trick you probably won’t need to.

Here’s how you activate the console’s in-built cleaning functionality:

Plug in your cleaned PS3 from Step 2 – You need to power up the unit to make this work, so return it to its normal home or bring the plug over to your cleaning space.
Make sure the power switch on the PS3 is off – The unit needs to be fully powered down, not just in standby.
Turn on the power switch while holding down the Eject button – the system should fire up and you should hear all the system fans come on at once.
Wait for the system to return to “Standby” mode – If you did this correctly the unit will blow out all the fans for about 10 seconds before going into standby mode.
Once you’ve done this process your PS3 should be fairly dust free on the inside. You can repeat the steps a few times just to be extra sure.

• nimbaaa
Raden jullie me aan om de PS3 open te maken en de stof eruit te halen? Is het moeilijk het open maken?

Groetjes,
Timothy

• TWFpa2Vs
mij tip kan met de ps3 dicht.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

nimbaaa schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:12:
Raden jullie me aan om de PS3 open te maken en de stof eruit te halen? Is het moeilijk het open maken?

Groetjes,
Timothy
Openmaken is een koud kunstje. Je pakt een hamer en een schroevendraaier........
Hierboven staat toch hoe je m van binnen (in ieder geval deels) stofvrij kan maken? Verder maakt het merk van het kastje waar je m in hebt gezet natuurlijk niet uit. Het gaat erom of de PS3 koele lucht kan aanzuigen en warme lucht kwijt kan. Als dat in het kastje blijft hangen, dan heb je er alsnog niets aan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• nimbaaa
@prologic klopt, maar was benieuwd of het ook gemakkelijk kan, als je de PS3 open maakt.

Het kastje waar de PS3 in staat is aan beide kanten open. Ik ga de tips proberen.

Bedankt weer

• nimbaaa
Hallo,

Stof en de warmte is niet de oorzaak. Ik ga nu proberen om de fabrieksinstellingen terug te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimbaaa
Ik heb me PS3 helemaal gereset. Tot nu toe loopt het spel niet vast. Ik wil niet te vroeg juichen maar het lijkt de oorzaak te zijn.

Groetjes,
Timothy
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.