Ik heb een tijdje terug een Eluga gekocht omdat hij waterdicht is en een update naar ICS zou krijgen. In het begin merkte ik het niet zo omdat in Nederland internet vrij snel is maar hij connect NOOIT naar GEEN ENKELE WiFi hotspot.
Hij ziet de WiFi hotspots, laat me een password invullen maar zo gauw hij probeert te connecten verdwijnt hij heel even om een paar seconden later vol signaal weer in de lijst terug te komen. Aangezien ik geen snelle mobiele verbinding meer heb kan ik hem niet meer upgraden naar ICS. Zonder ICS kan ik hem niet rooten (alleen hexamob werkt tot nu toe) en blijf ik hangen op een obsolete versie.
Ik kan proberen het op garantie te gooien maar dat wordt gewoon erg ingewikkeld.
Getest op 20 accesspoints waarvan meerdere met vol signaal, overal het zelfde
Factory reset gedaan. Blijft het zelfde.
LogCat geinstalleerd en door de logs gebladerd.....ik kan niks vinden.
----------
Ik loop net tegen WiFix aan....misschien dat dat helpt....
----------
Nope handmatig niks en automatisch niks...
Hij ziet de WiFi hotspots, laat me een password invullen maar zo gauw hij probeert te connecten verdwijnt hij heel even om een paar seconden later vol signaal weer in de lijst terug te komen. Aangezien ik geen snelle mobiele verbinding meer heb kan ik hem niet meer upgraden naar ICS. Zonder ICS kan ik hem niet rooten (alleen hexamob werkt tot nu toe) en blijf ik hangen op een obsolete versie.
Ik kan proberen het op garantie te gooien maar dat wordt gewoon erg ingewikkeld.
Getest op 20 accesspoints waarvan meerdere met vol signaal, overal het zelfde
Factory reset gedaan. Blijft het zelfde.
LogCat geinstalleerd en door de logs gebladerd.....ik kan niks vinden.
----------
Ik loop net tegen WiFix aan....misschien dat dat helpt....
----------
Nope handmatig niks en automatisch niks...
[ Voor 6% gewijzigd door BikkelZ op 17-09-2013 21:05 ]
iOS developer