Heel raar bureaublad probleem.

Pagina: 1
Acties:

• skyronster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-12-2024
Sinds gisteren heb ik ineens een heel raar probleem met mijn computer.
Het is namelijk zo dat als ik mijn cursor naar links haal hij ineens uit het beeld verdwijnt.
Blijkbaar staat mijn beeldscherm dus in een afmeting van 2944x1080 en ik kan dit nergens veranderen.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1zxkxeo.jpg

Ook als ik dus een screenshot maak, maakt hij dus een screenshot van een beeldscherm wat dus niet bestaat.

Dit probleem is volgens mij gekomen na een update van mijn grafische kaart (GTX 560 TI 1GB)
Vervolgens heb ik er dus een beta versie opgezet van mijn grafische kaart maar het probleem blijft voortbestaan. Kan iemand mij hier mee helpen?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:44
wat geeft hij in bij beeldinstellingen

wat je kan doen is de drivers er af halen en dan gewoon de goede < geen Beta > er op zetten

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• skyronster
De reden waarom ik er een beta op had gezet is omdat hij dit probleem dus al had. Daarom heb ik er de nieuwste versie opgezet. Dit probleem bestond dus al voor de beta. Blijkbaar is het dus ook geen driver probleem maar kan het ook een ander probleem zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2iihfkn.jpg

• skyronster
Wat overigens ook nog een probleem is dat als ik dingen wil selecteren op het bureaublad met mijn pijltjes toetsen hij dit horizontaal selecteert in plaats van verticaal. Zoals je ook kunt zien kan ik dus ook dingen slepen naar het beeldscherm maar ik kan het niet zien op mijn scherm of ik kan het niet verwijderen.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/8vuutv.jpg

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Volgens mij denkt je PC om een of andere reden dat er nog een tweede scherm aanhangt, als ik dat zo zie?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:36
Exactly, dus je zou scherm 2 gewoon kunnen uitschakelen denk ik.

• skyronster
Ja, maar dit is dus niet aan de hand.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Zet die 2e monitor eens even aan en uit dan ?

Iperf

• skyronster
Heb de boosdoener gevonden, om de een of andere reden is PSP display gaan werken en is dat dus geactiveerd als 2de scherm. Vandaar dus ook de belachelijke resolutie.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2vxlmyq.png

Nu staat hij namelijk aan de rechterkant omdat de waarde nu zijn veranderd van X -1024 naar X 1920

Heel raar dat dit ineens is gaan werken.

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-02 16:35
Psp display iets om je psp als display te gebruiken of zo?

const { signature } = await fetchProfile()

• skyronster
Ja klopt, toen als een test geinstalleerd maar werkte dus niet Moijamie. Verder computer even een reboot gegeven na het verwijderen van PSPdisplay en het probleem is opgelost. Maar ik kan mij herinneren dat als ik iets wil selecteren op het bureaublad dat dit niet horizontaal gebeurd, of heb ik het nu mis? Is dat altijd al horizontaal geweest?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hoe bedoel je dat selecteren precies? Je bedoelt een item aanklikken en dan met shift ingedrukt nog een ander item ergens eronder? Dan pakt hij hier bij mij ook alle tussenliggende regels met icons mee en niet alleen de directe kolom tussen het eerste en laatste item.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• skyronster
Ja inderdaad, shift inhouden en dan naar onder of naar boven, dan selecteert hij alle icoontjes die er langs staan en niet de direct daar bovenstaande icoon. Maar kan het ook goed mis hebben. Zie afbeelding 3 van deze pagina.

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-02 16:35
skyronster schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:35:
Ja inderdaad, shift inhouden en dan naar onder of naar boven, dan selecteert hij alle icoontjes die er langs staan en niet de direct daar bovenstaande icoon. Maar kan het ook goed mis hebben. Zie afbeelding 3 van deze pagina.
Dat hoort gewoon zo :) meschien bedoel jij wat er gebeurt met CTRl dan selecteert hij aleen waar je over heen gaat.

const { signature } = await fetchProfile()

• skyronster
Oke, dan zal het wel zo zijn ;) Ik was altijd in de veronderstelling dat dit op de manier gebeurde zoals ik het had uitgelegd. Snap ook niet waar die verwarring ineens vandaan komt XD

• skyronster
Maar allemaal hartstikke bedankt voor het meedenken, jullie mogen nu weer terug naar jullie laatste GTA 5 savefile. Ik red mij wel weer.
Pagina: 1