Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb een HTC One X en sinds een aantal maanden heb ik dat de wifi ontvangst echt waardeloos is. Eigenlijkl al die tijd niks mee gedaan, behalve beetje spelen met instellingen om te kijken of ik probleem daarmee kon verhelpen.

Nou vond ik net deze pagina en dat beschrijft exact het probleem dat ik heb. Als ik op die plek druk heb ik met eduroam op de campus van de UT ineens wel 2 of 3 streepjes van 3, laat ik los dan heb ik er 0 (alleen het bolletje).

Laatst bij m'n ouders haalde ik ook alleen maar 3 streepjes in de kamer waar de router staat, rest van het huis maar 1 of 0. Eerst haalde ik overal in huis 3 streepjes, zelfs in de achtertuin nog (daar krijg ik nu helemaal geen verbinding meer).

Anyway, de fix voor het probleem staat op dezelfde pagina. Maar waar kan ik dat laten doen, of kan ik het heel makkelijk zelf doen? Of moet ik hier gewoon mee naar Hi toe? Heb eigenlijk geen zin om telefoon heel lang kwijt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-06 22:53
Zoals je op dit filmpje ziet: YouTube: HOWTO fix HTC One X wifi issues
is het zelf te doen. Ik weet niet of je dit zelf WILT doen, want er kan altijd wat mis gaan maar het lijkt me allemaal vrij duidelijk. Heb zelf ook mijn Galaxy Note opengehaald en iets zelf gefixt, zonder problemen. Dus het lijkt mij wel te doen, het zal afhangen van wat je zelf kan en of je er een beetje handig mee bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 09:10
Gewoon HTC bellen, komen ze 'm ophalen en met een beetje geluk na een week weer thuis afgeleverd.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 22:39
gaat inderdaad erg vlot :D Ik had hem met 4 dagen terug.

• Kid Jansen
  • Niet online
Dat valt dan inderdaad nog wel mee. Valt het eigenlijk onder de garantie?

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Jahoor, paar weken geleden die van mij ook laten ophalen met hetzelfde probleem. En na een week heb je hem ongeveer weer terug. Erg goede service van HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Niet online
Beetje laat maar toch, het kan eigenlijk nog makkelijker. Ik heb hier tijd terug ook mee gezetten en ik ben naar Phonehouse gegaan hiervoor. Phonehouse heeft van HTC de instructies gekregen hoe ze dit probleem kunnen oplossen. Dit kost helemaal niets, en je bent je telefoon maar een uurtje kwijt als het niet te druk is. Ook deed Phonehouse er niet moeilijk over dat ik een custom rom had geinstalleerd. En het resultaat was volgens mij net zo goed als dat HTC het zelf zou hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-05 21:13
Bij BelCompany doen ze het ook ter plekke. Afleveren, boodschappen gaan doen, ophalen, klaar.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Goed om te weten, dan ga ik deze week nog bij één van die twee langs.

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-05 17:27
Braindamage1989 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:36:
Beetje laat maar toch, het kan eigenlijk nog makkelijker. Ik heb hier tijd terug ook mee gezetten en ik ben naar Phonehouse gegaan hiervoor. Phonehouse heeft van HTC de instructies gekregen hoe ze dit probleem kunnen oplossen. Dit kost helemaal niets, en je bent je telefoon maar een uurtje kwijt als het niet te druk is. Ook deed Phonehouse er niet moeilijk over dat ik een custom rom had geinstalleerd. En het resultaat was volgens mij net zo goed als dat HTC het zelf zou hebben gedaan.
Kan dit ook indien het toestel niet van TPH af komt ?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Shadowron
  • Niet online
Michaelg schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:24:
[...]

Kan dit ook indien het toestel niet van TPH af komt ?
Ja, die van mij kwam ook niet van TPH en er werd geen probleem van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
TPH en BelCompany zeiden bij mij dat ze het niet mochten doen, omdat het een leasetoestel was. Volgens hen moet ik het met Hi of met HTC regelen. Denk dat ik dat laatste dan maar doe, want met Hi zou ik hem twee tot drie weken kwijt zijn.
Pagina: 1