advies draadloos toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ch85
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-08-2024
hallo,

ik zoek wat advies/suggesties voor de aankoop van een draadloos toetsenbord+muis?

budget: max. 100€
zou moeten dienen voor all-around gebruik.
goede verbinding/bereik is vanzelfsprekend. indeling liefst azerty, indien mogelijk.
de muis mag iets uitgebreider tov een std muis. (bv. extra zijknoppen, scrollknop...)
toetsenbord graag met (media)sneltoetsen (bv. mail, volume...)

zelf ben ik oa. uitgekomen bij logitech mk 520/710/320 of microsoft 3000/5000.
(logitech k750 is miss ook wel interessant?)

wie kan helpen?

[ Voor 44% gewijzigd door ch85 op 19-09-2013 19:30 ]

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:09

amas

Law of Nature: Chaos

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ch85
vraagje, bestaan er borden of muizen die draadloos zijn, maar die je ook als bedraad kan gebruiken?

dank!

• amas

amas

Waarom zou je dat willen? Input lag verminderen ofzo? Want dan kun je beter een gaming muis gebruiken. De MX kun je trouwens opladen met een microUSB kabel terwijl je hem gebruikt.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 15:13
TheAmassama schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:13:
Waarom zou je dat willen? Input lag verminderen ofzo? Want dan kun je beter een gaming muis gebruiken. De MX kun je trouwens opladen met een microUSB kabel terwijl je hem gebruikt.
Ik gebruik de MX voor te gamen, en ook draadloos geen probleem. Ontvanger ook niet bijster ver weg van de muis.
Als muis leeg is aan de draad opladen en doorgaan.

Eerste generatie ook gehad en opgemaakt (MX revolution), en daarnaar deze gekocht. zeker een aanrader.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• amas

amas

Zeker een aanrader, ik heb hem zelf ook nl. als muis voor mn laptop. Voor gamen gebruik ik toch liever mn oude vertrouwede G5, maar dat is een persoonlijke kwestie :+

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-07 21:14
Wat betreft de muis kan ook ik de hierboven genoemde Logitech Performance MX aanraden. Gebruik hem op mijn eigen pc thuis en ook op het werk. Qua ergonomie gaat er wat mij betreft niets boven Logitech muizen, maar dit verschilt per persoon (grote of kleine handen is een belangrijke factor). De MX gaat in ieder geval lang mee op 1 lading (wilde gok 1 tot 2 weken afhankelijk van gebruik), zeker in vergelijking met wat ik hiervoor had (Logitech G7).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07 22:04
Ik ben vast niet de enige in dit topic maar ik raad je ook de Logitech Performance MX aan. Tot nu toe geen fijnere muis gehad dan deze. Gamen doe ik wel liever met een andere muis (G500) maar voor all-round muis zeker de MX ;).

• ch85
ben net de mx gaan 'testen' en lijkt idd een zeer goede muis. grote kans dat het die word :)
toetsenborden die jullie kunnen aanraden?

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:54
Ikzelf gebruik ook de Logitech performance MX i.c.m de Logitech wireless illuminated k800. Ik vind het een erg fijn toetsenbordje. Fijn ook dat het met dezelfde ontvanger en oplaaddraad gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ch85
ik dacht de logitech performance mx + k270 te nemen.

of anders zou ik een setje nemen, de mk330, mk520 of mk710

iemand ervaring met (een van deze) laatstgenoemde setjes?

mvg

[ Voor 7% gewijzigd door ch85 op 07-10-2013 20:48 ]

Pagina: 1