Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• paul23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06-2024
Hey there,

Ik heb zojuist m'n nexus 4 uitgepakt. Echter op m'n kamer heb ik geen wireless router. Ik heb wel een laptop en kan deze natuurlijk als een access point gebruiken. Dit heb ik dan ook ingesteld en andere computers connecten makkelijk naar dit ad hoc network.

Echter op m'n mobiel zie ik dit netwerk niet, ik zie een hele waslijst, maar niet m'n eigen. Kan een android niet connecten met een ad hoc network (windows vista)?

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
http://www.pcadvisor.co.u...oid-phone-ad-hoc-network/ alstu. Google levert binnen 1 sec dit resultaat

• paul23
"download thisand that program"....

Uh I do not have a connection atm, care to explain WHY it won't show up? Can I disable that option instead of rely on third party solutions?

• paul23
Dus ik probeer die youtube video te volgen (voor meerdere keren) - ik krijg maar niet die "ip settings". Als ik in wifi op advanced klik staat er een lijst die eindigt met "IP address unavailable". Ik kan niet handmatig iets invoeren (zucht en ik dacht met een android smartphone nog wel niet bewust gelimiteerd te worden).

DIt is best wel belachelijk, ik probeer ook vanalles via usb maar ik krijg niets werkende en bijkomstig kan ik niet eens de help openen. (WHO THE FUCK HAS HELP ON CONNECTION ISSUES REDIRECT ITSELF TO GOOGLE/INTERNET).

[ Voor 25% gewijzigd door paul23 op 20-09-2013 13:20 . Reden: frustratie ]

Verwijderd

ff rustig en niet meteen flippen aub.

het moet gewoon kunnen misschien maak je ergens een foutje?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Doe aub eens rustig en ga eerst zelf eens zoeken. Je bent er nou al een paar keer op gewezen dat het prima zelf is op te zoeken en we verwachten op GoT toch echt dat je eerst zelf je best doet voordat je hier komt vragen. Dus, ga eens op zoek en vertel ons dan eens wat je gevonden hebt, dan kunnen we vanuit daar verdergaan.

• paul23
Is er dan geen user manual voor android waar alles gewoon in staat? Ik heb echt een hekel dat bij iedere optie die ik aanklik ik binnen 3 klikken tegenkom: "hey wil je dit doen maak dan verbinding met internet". Mijn TV heeft een makkelijkere setup en daar kan ik wel op m'n laptop.

Waarom een smartphone niet? Ik heb vanalles gevonden, maar alle opties gaan er van uit dat je iets op je smartphone installeerd - dat gaat niet zonder internet he.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
paul23 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:31:
Is er dan geen user manual voor android waar alles gewoon in staat?
Die manual heet Google ;) Vervelend voor je dat het niet werkt, maar het is niet de bedoeling dat wij je aan het handje gaan houden.

• paul23
Vindt 't werkelijk belachelijk dat LG er gewoon vanuit gaat dat ik zomaar internet heb. Het voelt nu als virtueel van 't kastje naar de muur gestuurd worden - ik heb internet connectie nodig om internet connectie te fixen.

Met m'n smartphone krijg ik over een maand internet dus dan wordt 't automatisch opgelost (maar, zucht, ik heb nu tijd om alles in te stellen etc over een maand zit ik m'n tentamens).. Maar what about tablets en andere devices?

Is het gebruik van een oude laptop als "router" zo vreemd dat ik echt de eerste hier ben - en niemand heeft dit traject eerder moeten doorlopen?

Ik wil ook niet m'n garantie voiden door te rooten, ik lees dat dit ook problemen geeft met updates etc?

[ Voor 10% gewijzigd door paul23 op 20-09-2013 13:42 ]

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:29
Dit werkt wel, http://www.connectify.me/

Gewoon een hotspot voor op je PC waarmee je internet met je Android kunt delen.

En wil je niet zo interessant doen met je Engels? Bvd.

[ Voor 64% gewijzigd door bas-r op 20-09-2013 13:48 ]

Verwijderd

alsof het aan lg ligt? het is gewoon stock android google dus.....

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:20
dan breng je em terug...
ik kan hier nog wel 10 alternatieven methodes aandragen, maar die kosten allemaal moeite

- naar de macdonalds rijden en daar connecten met wifi
- naar vriend/familie rijden en daar connecten met wifi
- apk downloaden en via ADB naar je toestel pushen (hoef je geen root voor te hebben)
- eenmalig een file manager APK via adb pushen en daarna gewoon via usb apk's overzetten en via je file manager installeren.
- niet moeilijk doen over een paar euro en 1 malig zonder data abo connecten met je mobiele provider.
- een router kopen!!!!! maakt je leven een stuk makkelijker, vandaag vooor 15 euro http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme
- etc
- ...

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 20-09-2013 13:49 ]

Strava

Pagina: 1