Mijn PS3 slim heeft moeite met het lezen van recente spellen. Alle spellen die ik heb die voor The Last of US zijn uitgekomen leest de PS3 perfect, geen enkel probleem.
Met The Last of Us had de ps3 vaak moeite om de dvd te vinden en na een paar keer de dvd opnieuw erin stoppen werkte als "oplossing".
GTA 5 wilt de PS3 al helemaal niet meer lezen, ook niet na vele pogingen.
De PS3 leest de DVD, maar na een paar seconden lezen maakt deze het geluid alsof DVD er weer uit komt, hierna leest de PS3 de DVD opnieuw. Het spinnende geluid verdwijnt en er gebeurd voor de rest niks.
Via google/youtube kom ik video's tegen waar de PS3 geen enkele DVD leest, of dat je de PS3 schuin moet houden. Het schuin houden van de PS3 helpt niet.
Iemand een suggestie?
ps3 type: CECH-2004A , geen modchips of andere dingen aanwezig
Met The Last of Us had de ps3 vaak moeite om de dvd te vinden en na een paar keer de dvd opnieuw erin stoppen werkte als "oplossing".
GTA 5 wilt de PS3 al helemaal niet meer lezen, ook niet na vele pogingen.
De PS3 leest de DVD, maar na een paar seconden lezen maakt deze het geluid alsof DVD er weer uit komt, hierna leest de PS3 de DVD opnieuw. Het spinnende geluid verdwijnt en er gebeurd voor de rest niks.
Via google/youtube kom ik video's tegen waar de PS3 geen enkele DVD leest, of dat je de PS3 schuin moet houden. Het schuin houden van de PS3 helpt niet.
Iemand een suggestie?
ps3 type: CECH-2004A , geen modchips of andere dingen aanwezig
[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 17-09-2013 16:01 ]
39