High-End storage leveranciers

Pagina: 1
Acties:
  • 549 views

• R_alph
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
Beste Tweakers,

We zijn momenteel met een opdracht bezig voor het vak STORAGE, we moeten alle high-end storage leveranciers in kaart brengen. Dit moet alleen gaan over de storage arrays en niet over controllers of storage switching. Ik heb de volgende leveranciers al gevonden:

• EMC²
• NetApp
• QNAP Systems
• Fujitsu
• Hatachie/HDS
• HP
• IBM
• Sun Microsystems
• Open-e
• SuperMicro
• Promise
• Dell

Weten jullie nog andere storage leveranciers die we hier vergeten?

Gr R_alph

• YodaTheOne
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-01 14:49

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tandberg Data
Quantum

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

• QNAP Systems
Leuk voor MKB en thuis, maar hun portfolio omvat geen high-end.
Hetzelfde vind ik in mindere mate gelden voor Promise.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• rippiedoos
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-01 20:40
Ook SuperMicro levert geen storage-arrays. Alleen maar behuizingen waar je een sloot schijven in kunt hangen en vaak zelf ook nog de controller bij moet zoeken. Zelfde niveau als Promise in mijn ogen.

Leveranciers zoals EMC2, Hitachi/HDS, HP (3PAR), IBM, NetApp en Fujitsu leveren inderdaad storage-arrays, de rest vaak alleen maar componenten waar je zelf nog een boel mee moet doen.

Sun Microsystems kun je trouwens vervangen door Oracle. Sun is een paar jaar geleden al overgenomen door Oracle.

• klikos
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-01 20:48
DataCore

Verwijderd

Voor huiswerkopdrachten zul je toch echt zelf aan de slag moeten met een zoekmachine. Ik snap dat een topic op GoT heel handig lijkt hiervoor maar toch willen we dat liever niet zien. Het idee van huiswerk is ook dat jij dat werk verricht, ipv ons dat werk te laten doen.

Toch veel succes gewenst met je opdracht!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.