CD-ROM speler gaat niet open

Pagina: 1
Acties:

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Topicstarter
Ik heb hier een cd-rom speler van een onbekend merk, en die blijft soms/meestal dicht als je op het eject knopje drukt.
Nu heb ik dat ding open geschroefd (uiteraard ;) ), en wat ik zie is dat het 'traytje' waarop ook de laser zit niet meer goed naar beneden gaat.
Geef ik een zetje met de hand, dan gaat het goed.
Ik heb al een (niet plastic aanvretend) smeermiddeltje gebruikt, maar dat schijnt niets te helpen.
Ik heb het vage vermoeden dat het magneetje waar je cd op komt de liggen, en daar geklemt wordt tussen dat magneetje en de bovenkant, te sterk is. Alsof dat magneetje niet meer los laat. Of er niet meer genoeg kracht is om het magneetje los te trekken.

Ik heb nog een tweede cd-rom speler die hetzelfde probleem heeft, dus hulp is welkom.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Sir Abarth

Sir Abarth

Topicstarter
Heeft nu echt niemand een idee?

Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

Ik heb het nu met mijn pioneer DVD (uiteraard klote ding :r) en volgens mij is ruilen de beste optie... ik kreeg het niet gefixed in ieder geval en zo duur zijn ze niet.

• Sir Abarth

Sir Abarth

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 03:38 schreef funksngrooves het volgende:
Ik heb het nu met mijn pioneer DVD (uiteraard klote ding :r) en volgens mij is ruilen de beste optie... ik kreeg het niet gefixed in ieder geval en zo duur zijn ze niet.
Ruilen is niet een optie, ze zijn nl niet nieuw meer, en ik heb ze opengeschoeft uiteraard :)

Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]