Binnenkort heb ik een assessment op school om mijn Excel niveau te toetsen. Ik vroeg mij af of jullie misschien handige tutorials of websites hebben waar ik bepaalde onderdelen kan oefenen. Zo moet ik vaardig zijn met het maken van draaitabellen, vlookups etc. (financiële Excel skills)
Ik ben al aan het Googlen geslagen, maar kom alleen websites tegen, die tegen betaling een test aanbieden of websites waar je simpele meerkeuze vragen krijgt over Excel maar niet zelf oefent.
Ik ben dus op zoek naar sites, die mij met een file aan de slag laten gaan, waarmee ik dan het maken van een draaitabel/ sumif's en andere handige formules kan oefenen.
Hopelijk ben ik in dit subforum aan het goede adres.
Ik ben al aan het Googlen geslagen, maar kom alleen websites tegen, die tegen betaling een test aanbieden of websites waar je simpele meerkeuze vragen krijgt over Excel maar niet zelf oefent.
Ik ben dus op zoek naar sites, die mij met een file aan de slag laten gaan, waarmee ik dan het maken van een draaitabel/ sumif's en andere handige formules kan oefenen.
Hopelijk ben ik in dit subforum aan het goede adres.