Hallo,
Voordat ik overhaast een nieuwe voeding koop, een korte vraag.
Sinds kort heb ik een 2e 7850, deze zit in dit systeem:
Ging de eerste paar dagen zeer goed, en ook wel behoorlijk gestressed met Battlefield 3.
Paar dagen geleden had ik mijn pc opgestart, en begon een rustig mij mail te checken. Pc liep vast, als in freeze screen. Reset geprobeerd, maar pc bleef hangen op bios post screen. Eerst pc uitgezet, paar uur later eens m`n 2e videokaart eruit getrokken. Pc bootte weer. Een dag met 1 videokaart gedaan, maar later toch weer de 2e aangesloten. Dit ging wederom dagen goed, en ook weer flink gestressed in Battlefield.
Vandaag zet ik mn pc aan, deze gaat even branden, maar gaat ook weer uit. Dit gebeurt 2maal waarna de pc beeld geeft, maar met de medling dat mijn main bios corrupted is. Deze werd automatisch terug geflashed. Nu doet de pc het weer.
In het kort: Ik denk dat de voeding kapot is, maar heb geen zin om er na een nieuwe voeding erachter te komen dat het mobo stuk is.
Er is niets overgeclocked behalve de "normale" overclock van de 7850`s.
Ouderdom PSU weet ik niet.
Voordat ik overhaast een nieuwe voeding koop, een korte vraag.
Sinds kort heb ik een 2e 7850, deze zit in dit systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 195,88 | € 195,88 |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 110,90 | € 110,90 |
| 1 | MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI R7850-2GD5/OC | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS, 1TB | € 59,45 | € 59,45 |
| 1 | Sharkoon T9 Value Black edition | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Samsung Syncmaster P2250 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M700 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Agility 4 64GB | € 67,- | € 67,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 692,53 | |
Ging de eerste paar dagen zeer goed, en ook wel behoorlijk gestressed met Battlefield 3.
Paar dagen geleden had ik mijn pc opgestart, en begon een rustig mij mail te checken. Pc liep vast, als in freeze screen. Reset geprobeerd, maar pc bleef hangen op bios post screen. Eerst pc uitgezet, paar uur later eens m`n 2e videokaart eruit getrokken. Pc bootte weer. Een dag met 1 videokaart gedaan, maar later toch weer de 2e aangesloten. Dit ging wederom dagen goed, en ook weer flink gestressed in Battlefield.
Vandaag zet ik mn pc aan, deze gaat even branden, maar gaat ook weer uit. Dit gebeurt 2maal waarna de pc beeld geeft, maar met de medling dat mijn main bios corrupted is. Deze werd automatisch terug geflashed. Nu doet de pc het weer.
In het kort: Ik denk dat de voeding kapot is, maar heb geen zin om er na een nieuwe voeding erachter te komen dat het mobo stuk is.
Er is niets overgeclocked behalve de "normale" overclock van de 7850`s.
Ouderdom PSU weet ik niet.