Ik heb dus nu een A7V133 mobo met een AMD TB 1200 @ 1360 daarin, maar als ik dan me voltage verlaag (om cpu temp te verlagen) naar bv. 1.65 dan start alles wel goed op enzo en werkt alles wel OK, maar als ik dan reset dan slaat me pc uit en dan moet ik weer een beetje op de power/reset knop gaan rammen zodat de pc weer opstart met de default BIOS settings. Dit heb ik ook als ik me cpu gewoon op 1200 laat lopen
. PS: Ik heb de A7V133 revisie 1004
LMAO ik ook!!!!!!!!!!
Ik heb mijn Voltage gewoon met jumpers op 1.85Volt gezet op mijn A7V133. Probleem opgelost!
Ik heb mijn Voltage gewoon met jumpers op 1.85Volt gezet op mijn A7V133. Probleem opgelost!
Die-hard Brexiteer
Ik hoop dat je Dipswitches bedoelt want een A7V133 heeft geen jumpers....
Ik krijg zelf de Vcore ook niet lager dan 1.7 volt.....erg irritant....moederbord deafult op die spanning!
A.
Ik krijg zelf de Vcore ook niet lager dan 1.7 volt.....erg irritant....moederbord deafult op die spanning!
A.
Dipswitches ja inderdaad, maar in ieder geval heb ik zo helemaal nergens last van.
edit:
Lager dan 1.7Volt hoef ik echt niet te proberen op deze snelheid.
Lager dan 1.7Volt hoef ik echt niet te proberen op deze snelheid.
Die-hard Brexiteer
Ik heb de oplossing! De bios van de A7V133 zuigt gewoon hard, dus moet het met de jumpers gedaan worden...Laat de jumpers op het mobo nou net andersom staan dan op de docu's 
Ipv vid4-vid3-vid2-vid1 zoals in het boekje vid1-vid2-vid3-vid4...Nu werk het dus wel
Ipv vid4-vid3-vid2-vid1 zoals in het boekje vid1-vid2-vid3-vid4...Nu werk het dus wel
Verwijderd
Ik heb er ook last van idd. De nieuwste rev. en de nieuwste BIOS. Maar via de Dippies gaat het ok... Trouwens de A7V(100) had er ook al last van.
Pagina: 1