Toon posts:

GTA V spelen zonder Blue Ray.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben hier nieuw op Tweakers, maar heb een dringende vraag.

Mijn Playstation 3 leest geen BlueRay discs meer, alleen wil ik natuurlijk hardstikke graag GTA V spelen morgen. Ik zat zelf te denken om hem bij de Playstation store te kopen > downloaden en op de HD zetten.

(Wel erg prijzig 69,-)

Ik wou toch even zeker weten of dit een oplossing is voor het feit dat ik een kapotte BlueRay player heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Yup, die oplossing werkt. Voor games die je koopt in de psn-store hoef je geen werkende drive te hebben.
Denk er wel aan dat je voldoende ruimte moet hebben op je hdd en wel [ongeveer] het dubbele van wat de download is.
Volgens mij is het 16GB dus moet je 32GB vrij hebben om te kunnen downloaden en installeren.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:59

Nemesizz

Untouchable

Als alleen de laser kapot is (drive is verder wel aangesloten) dan kun je de game downloaden uit de store en spelen vanaf de HDD.

Is de drive echt kapot (doorgebrand of wat dan ook, de chipjes onderop de drive kapot) of de drive niet (meer) aangesloten dan gaat het niet werken. De console MOET de bluray drive hebben aangesloten, ookal draai je games alleen van de HDD (een of andere copy protection...tja).

Kun je overigens vrij snel testen, download een demo(tje) van een of andere game, installeer die en kijk of je dat kan spelen. Zo ja > dan kan GTA V (of welke andere full-game dan ook) ook gewoon.
Zo nee > dan zou ik het niet riskeren met een full-game waar je (veel) voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 demo's geprobeerd die er nog op stonden, Fifa 13 en PES 12. Deden het allebei, dus volgens mij moet het dan goedkomen. Bedankt voor de snelle reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobM
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Je kan ook de lens vervangen, maar dat kost natuurlijk ook weer 40 euro.

[ Voor 77% gewijzigd door JobM op 18-09-2013 12:49 ]