Toon posts:

Update price watch? macbook pro goedkoper gevonden!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Na een lange periode toch een account aangemaakt, ik hoop hier een leuke tijd mee te maken met jullie forumleden.

Maar ik baseer mijn aankopen vrijwel altijd op de pricewatch alleen blijken er nog wel verschillen in te zitten met de winkel prijs. Ik zelf kom uit Rotterdam en heb bij de Mediamarkt in het alexandrium waar ik naast woon een 15 inchMBP retina 2,6 aangeschaft voor 2429 euro en nog die 6 euro kopieheffing, dit terwijl bij pricewatch link staat dat de laagste prijs 2486,55 zou zijn. Maar ik heb em dan eindelijk en ben er in ieder geval dolblij mee, voor de liefhebbers van apple producten ik zag ook nog een actie met de imac 21,5 inch 2,9 GHz model dat je er een kaart van 100,- bij kreeg ofzo.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben dat ik dit voordeeltje met jullie deel, ik heb ook veel aan jullie gehad!

Ik hoop hier nog vele voordelen met de pricewatch te kunnen slaan! Mijn complimenten ik heb er al meer dan een jaar veel aan gehad! dankjewel tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het nadeel van de MediaMarkt is dat ze per winkel verschillende prijzen (kunnen) hanteren. Dus dat is schier onmogelijk om in de pricewatch te verwerken, vooral omdat wij ons vooral richten op online verkoop. En de online winkel van de MediaMarkt noemt het uiteindelijk ook 2492,95 euro (plus die 6 euro) en staat bij ons dan ook voor 2499 euro in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ahhh op die fiets, dat is dan wel moeilijk ja, maar hierbij deel ik dan het voordeeltje met jullie! Of is er een topic die daar speciaal voor gemaakt is.

Met vriendelijke groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Speciale aanbiedingen kan je delen in Aanbiedingen en Kortingscodes. Lees wel even de lokale regels aldaar voordat je een topic start, anders heb je kans dat deze weer gesloten wordt en dat is zonde :)