Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01
samsung galaxy s4

Bij verzenden van een email met de gmail app blijft hij in de inbox op verzenden staan, maar verder komt ie niet. Kwam wel s vaker voor, ook bij vorige toestellen, maar na reboot van de phone ging ie alsnog weg. Nu lukt het gewoon niet op een mail te versturen, blijft maar op verzenden staan. Mails komen wel netjes binnen, maar verzenden lukt dus niet meer.

Wie heeft een oplossing ?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Uitgaande server instellingen controleren?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• kvandt
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:57
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Motorola Defy met CM10 van Quarx2k erop. Ik dacht eigenlijk dat het een bugje was van de custom rom, maar kennelijk hebben meer mensen het. Draait die S4 op een standaard Samsung ROM?

Ik heb mijn gmail account gewoon via de standaard Google account toevoegen manier aangemaakt, nergens servers o.i.d. in hoeven stellen.
Vooral mails met een fotobijlage hebben dit. Als ik hem verzend blijft ie in de outbox hangen, pas na een reboot gaat ie echt weg.

[ Voor 5% gewijzigd door kvandt op 16-09-2013 22:24 ]

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Poorten worden geblokkeerd oid?

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Heb je een Custom ROM geinstalleerd of zelf een andere GMail app geinstalleerd? Ik had dit een tijdje geleden ook nadat ik een inverted versie had geinstalleerd van GMail. Uninstallen en de echte versie downloaden uit de Play Store was toen de oplossing

• kvandt
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:57
Ik heb de "normale" GMail app uit de play store. Het probleem doet zich ook niet altijd voor. Soms gaat een mailtje met attachment er wel direct uit. Mailtjes zonder attachment gaan altijd goed. Misschien is mijn probleem toch meer custom rom related en staat het los van het OP probleem.

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01
Ik heb het als volgt opgelost: via playstore de gmail app verwijderd, dan gaat ie terug naar een oudere versie. En toen kon ik wel weer verzenden, vervolgens weer de nieuwe versie geinstalleerd en daar deed ie t ook weer goed.

Beetje vaag dus, maar goed, het werkt weer.
Pagina: 1