Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gevraagd m.b.t. Madia Akoya P6640

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nadat twee weken geleden mijn beeldscherm van mijn oude laptop kapot was gegaan ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Ik was een beetje aan het rond kijken en toen zag ik deze laptop in de aanbieding bij de Aldi. Het is een beetje raar in mijn ogen om een laptop te kopen bij de Aldi, maar als ik deze specs zie is het toch een hele goede deal. Ik weet echter niet of de accu crap is. Zouden jullie mij deze laptop aanraden?
http://aldi.medion.com/md...age=medion#software_anker

Alvast bedankt!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Lees LAA beleid even door, dan kunnen we je beter helpen!

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
het laa beleid.. tsjah.. we kunnen ook de vraag beantwoorden...

15,6" breedbeeldscherm met een HD-resolutie
van 1366 x 768 pixels

het scherm heeft een lage resolutie, ik weet niet of jou vorige laptop dit ook had / of je hier tevrede mee bent.

over de accu word weinig verteld.
hoewel ik verwacht dat de accu tijd niet briljant oid zal zijn (uur of 3.. gok! )

wat was de vorige laptop? en wat ga je ermee doen ?

op 768p gamen met een gt740m is prima te doen in ieder geval

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:27

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica