Toon posts:

Wil iedereen met Iiyama 19" A902MT Vis.Mas.Pro 451

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...graag hier ff voten: http://www.freepoll.com/Qus/QusDisp.cgi?QusID=259393

Ik wil deze week een 19" monitor kopen en nu heb ik gemengde gevoelens over de bovenstaande Iiyama.
Met de search van Onno heb ik verschillende threads doorgelezen en lees daar veel reacties over hoe dat ding de hemel in geprezen wordt, en dat er veel problemen zijn met knipperende hoekjes, vlekken, trillende letters, enz.
Nu wil ik met deze poll weten of het nu gewoon pechvogels zijn met problemen en ondertussen vele tevreden forummers rondlopen, of dat het gewoon echt een serieus veelvoorkomend probleem.

Heb namelijk geen zin in toestanden als ik dat 'm aanschaf.:)

Verwijderd

Neem voor dat geld gewoon geen risico en koop een Sony bv. de E400 Multiscan.

Matthé

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:30
jah, ik heb deze uit mijn verlanglijstje gegooid en ga voor de Pro 452.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht nog tot morgen en dan moet ik maar een keus maken.

't is jammer, specs van de 451 zijn lekker, maar ik heb geen zin in irritant gedoe. :(

Die andere iiyama vind ik weer wat minder met Hz/resolutie, en de sony E400 is m'n tweede keus. Helaas vind ik de G400 weer te duur:(

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Er zijn inderdaad wat problemen mee ja (ik heb er zelf ook een)
Problemen die keurig verholpen worden door iiyama.
De monitor geeft echt een prachtig en scherp beeld.
Hou er rekening mee dat de mensen die ontevreden zijn altijd harder schreeuwen dan de mensen die wel tevreden zijn.
Ik heb er zelf ook wat problemen mee (stelt echt weinig voor)maar ben zeer tevreden over mijn beeldkanon ;)

Specs

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Ik zou hem niet om mijn lijstje zetten

Wel de Sony A420 en de Philips 109P20

Verwijderd

...ondanks alle negatieve reacties hier op GoT over de Iiyama 451, wil ik toch het het volgende kwijt. net zoals velen hier had ik zo'n defecte monitor :( :( . inmiddels is deze monitor van mij ingeruild en heb nu een perfect ding. scherpte is gewoon super, contrast is errug relaxed en mijn nieuwe monitor heeft een nagenoeg perfect geometrie. deze nieuwe monitor heeft verders geen vreemde gewoontes :) :) . ik denk dat Iiyama het probleem duidelijk heeft weten te achterhalen. ik heb ook een tijdje met andere monitors gewerkt die tot dezelfde prijscategorie behoorden, teweten CTX & Philips, en kan alleen maar zeggen dat ik blij ben met mijn IIyama 451. gewoon veel strakker. voor die mensen die twijfelen is mij advies, ga eens kijken in een zaak, je zult zien dat de Iiyama 451 een bijna perfect monitor is....
Pagina: 1