Splitsing SLR en MILC camera's?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Gezien MILC's geen spiegelreflexen zijn, lijkt het me, zeker met het huidige aanbod, niet verkeerd om deze categorie op te splitsen tot spigelreflex en "systeemcamera's", "spiegelloze camera's", of iets anders van die strekking.

Nouja, spiegelloze camera's zijn met een beetje mierenneukerij wel "single lens reflex" systemen, maar ik denk dat er een hele discrete splitsing tussen de twee te maken valt. Het enige twijfelgeval ligt bij meetzoekers (die zijn technisch gezien juist géén single lens reflex, omdat ze twee lenzen hebben - een om mee te fotograferen en een voor de zoeker), maar daar zijn er (gelukkig voor de splitsing) niet veel van.

Goed idee?

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

We hebben intern al een paar keer de discussie gevoerd, de laatste keer een klein jaar geleden. Wellicht dat het tijd is om eens opnieuw hiernaar te kijken, we komen erop terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zojuist is de nieuwe categorie Systeemcamera's live gegaan. Basically een kopie van Spiegelreflexcamera's. Alle producten die de specificatie milc hadden bij type body (inmiddels uitgezet, dus dit filter zie je niet meer) zijn naar de nieuwe categorie verplaatst. Mocht er toch nog wat verkeerd staan, kan je dit melden via het meldpunt of dit topic. Ook als er andere issues zijn waar ik overheen heb gekeken, hoor ik het graag :)