Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-11 16:05
Hey jongens,

ik ben op zoek naar goede software/tool die me pc en schijven weer is netjes kan opruimen van bestanden die al lang verwijderd zijn of tijdelijk aangemaakt.

Ik heb tijdje CC cleaner gebruikt maar gevoel dat deze niet altijd alles goed schoonmaakte.
Toen liet vriend Tune Up zien en dacht dat deze wel goed werkte.. maar las op wat fora dat als je veel games etc hebt deze nogal voor veel problemen kon gaan zorgen.

Welke tools raden jullie mij aan?

(ik weet niet of dit juiste plek is)

Grtz

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Wat wil je precies opschonen en verwijderen? En waarom? En... ook wel handig, op welk OS?
En waarom voldeed CCcleaner niet aan je verwachtingen?
* Jester-NL doet af en toe handmatig schijven afzoeken en mappen/bestanden verwijderen en vindt dat in wezen wel voldoende. En anders is een her-installatie de oplossing.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

CCEnhancer voegt extra op te schonen programma's toe aan CCleaner: meuk: CCEnhancer 3.8

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 22:31 ]

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:44

P_Tingen

omdat het KAN

CCleaner doet de job hier prima. Voor sommige stofnesten heb ik eigengebakken scripts die bestanden opruimen. Zo heb ik in mijn TEMP directory een paar bestanden die ik daar wil houden (werkbestanden van veelgebruikte applicaties) maar het merendeel kan daar weg.

Voor de rest ga ik me niet koortsig maken als er her en der nog wat meuk op mijn schijf staat. Who cares?

... en gaat over tot de orde van de dag

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 18:41
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over Glary Utilities.

Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/images/uploaded/glary_utilities.jpg

Het is gratis en biedt veel opties voor optimalisatie.

Je kunt je tempfiles ook plaatsen in een ramdisk, zo weet je zeker dat na elke reboot deze bestanden verdwenen zijn. Bijkomend voordeel is dat het schrijfacties naar zowel ssd als hdd verminderd en het de snelheid van het systeem ten goede komt, alsmede de levensduur van een ssd.

[ Voor 8% gewijzigd door Snowwie op 19-09-2013 23:56 ]

Mijn YouTube Channel

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
Ik vond tot voor kort zulke programma's een beetje kul.
Maar ik probeerde AVG tuneup 2014 , omdat mijn pc een beetje traag was geworden.

en ik moet zeggen dat ik aardig verrast ben :) . Heeft ook een turbo modus om te gamen.
Dit schakelt alle onnodige dingen uit om ervoor te zorgen dat je optimale sys recources vrijkomen om te gamen
Pagina: 1