Bij Tmobile blijven omwille van onbeperkt internet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06
Ik zit momenteel al jaren bij Tmobile en door de jaren heen bij elke verlenging bedongen dat ik onbeperkt internet kon behouden. Ik ben echter ook al een paar jaar redelijk ontevreden over het (3g) bereik van tmobile en overweeg daarom over te stappen naar KPN of Vodafone. Ik heb alleen geen idee of ik daar blijer van ga worden.

Daarnaast wil ik graag overstappen op simonly en weet niet of ik dan uberhaubt mijn onbeperkt internet kan behouden. Ik zit met een paar vraagjes en hoop dat jullie eea kunnen verhelderen.

- Iemand ervaring met het meenemen van onbeperkt internet naar simonly?
- Wat houdt onbeperkt internet tegenwoordig nog in? Zullen ze daar in de toekomst nog in mogen snijden als ik dat beding bij een simonly contract?
- Iemand ervaringen met de overstap naar een andere provider? Ik zit voornamelijk in de randstad.
- Ik las zojuist dat Tmobile 4g gebruik maakt van een frequentie die slecht(er) doordringt tot gebouwen. Hier had ik met 3g ook al last van bij tmobile, wat verwachten jullie daarvan?

Tevens is het het vermelden waard dat ik nog geen 250mb per maand verbruik maar ik heb geen idee hoe dat in de toekomst zal gaan met de ontwikkelingen omtrent 4g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chokolademan2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Toevallig ben ik aan het rondneuzen naar een nieuwe abbo.

Zelf had ik ook ooit een onbeperkte i-net abbo. En jaren verlengd, tot en met vorig jaar. Nu zit ik met een 500mb limiet. Dus toch wel spijt van dat ik hem opgezegd had. Als je nu het aanbod bekijkt, dan was het een gouden abonnementje :)

Enkele bieden 'onbeperkt' aan, ze bestaan nog wel. In de kleine lettertjes betekent het eigenlijk altijd dat de snelheid wordt afgekapt na een hoeveelheid data. Maar misschien is dat ook zo bij jouw t-mobile abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 11:36

Gravity sucks...

Verwijderd

Ik zou overstappen. ik zit zelf bij Hi en heb een datalimiet van 500mb per maand en betaal 12.50. Hier heb ik ook nog wat belminuten bij en ik had de eerste twee maanden gratis. Het gaat hier ook om een jaarcontract.

Ik ben erg te spreken over het bereik want ik heb eigenlijk overal snel internet. Wifi komt ook op steeds meer plaatsen dus opzich heb je geen grote databundel nodig naar mijn mening. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel je betaalt op dit moment bij T-Mobile. Maar als je gaat voor bereik, is Hi! naar mijn mening echt een goed alternatief.