Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465942

Topicstarter
beste,

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn touchpad op een Asus TEE tablet kan blokkeren zodat de cursor niet meer of naar boven of naar beneden verspringt tijdens het typen ?
hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Op de meeste laptops gaat dat via de Fn-toets+[iets]. Ik denk dat dat bij jouw tablet/laptop ook zo is. Het symbooltje verschilt per merk, maar meestal is het een van de functietoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:46

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Fn + 'de toets boven de 3' :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Als je dat niet de hele tijd handmatig wil doen, dan kun je ook even in de configuratiesoftware van je touchpad kijken (waarschijnlijk een icoontje naast de klok). De meeste merken hebben wel zulke functie ingebouwd, alleen is de naam niet altijd even duidelijk, zoals 'palm rest'. Als je het niet terug kunt vinden, is er altijd nog een selectie aan third-party software die het doet.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Nextron schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:21:
Als je dat niet de hele tijd handmatig wil doen, dan kun je ook even in de configuratiesoftware van je touchpad kijken (waarschijnlijk een icoontje naast de klok). De meeste merken hebben wel zulke functie ingebouwd, alleen is de naam niet altijd even duidelijk, zoals 'palm rest'. Als je het niet terug kunt vinden, is er altijd nog een selectie aan third-party software die het doet.
Mijn laptop onthoud of de touchpad aan of uit staat, hoeveel ik ook reboot. Geloof dat dat zo is bij de meeste apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Het handmatig uitzetten is praktisch wanneer je een muis hebt aangesloten en het touchpad niet gebruikt. Deze software of drivers schakelen de touchpad uit zodra je het toetsenbord gebruikt en schakelen het na een time-out weer in. Dit voorkomt dat je handmatig blijft in- en uitschakelen wanneer je wisselt tussen toetsenbord- en touchpadgebruik: Typen > [Touchpad inschakelen] > Klik ander scherm > [Touchpad uitschakelen] > Typen > [Touchpad inschakelen] > Klik ander scherm......

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit had je gemakkelijk kunnen vinden door dit even in Google in te typen. Het is niet de bedoeling dat wij jouw zoekwerk uit gaan voeren, dus dit topic gaat op slot. Voortaan graag eerst zelf even zoeken en dan pas een topic openen, waarin je vermeldt waarom je er niet uit komt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.