reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 00:11
Hallo,

Het valt mij op dat reviews niet "los" vertoont worden. Oftewel ik, en ik denk anderen ook niet dan, kan die review van wat dan ook niet lezen. Waarom niet? Als de review toch niet gelezen kan worden hoef je deze ook niet te plaatsen, lijkt mij. Of zit ik fout? Ik hoor het graag.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik snap niet goed wat je bedoelt. Kun je het wat toelichten of met een screenshot tonen wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@hierboven: Ik denk dat FJVersteeg dit bedoelt: pricewatch: Targus 7-Port USB 3.0 Superspeed Combo Hub
Voor de Targus 7-Port USB 3.0 Superspeed Combo Hub zijn er 3 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet gewoon van de scorekaart? Misschien wat ongelukkig geformuleerd.
E: Beoordeling is wat anders dan een review natuurlijk :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
Dat zijn enkele scorekaarten met ingevulde sterren. Afzonderlijk zeggen ze vrij weinig. We willen daar zoveel mogelijk de nadruk leggen op de uitgebreide reviews en die zo goed mogelijk pushen. Betekent niet dat we dit niet wat netter zouden moeten doen :)

Ff schopje naar Lievve Devvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Cyphax

Moderator LNX
Misha schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:06:
Dat zijn enkele scorekaarten met ingevulde sterren.
Dat vermoeden had ik ook al (en heb ik al een hele tijd :+), maar elke keer dat ik het zie staan denk ik "wat bedoelen ze nou precies? Er zullen toch niet echt reviews verborgen worden?" en ga er ik vanuit dat het zo is als je hier schrijft.

De bewoording zou dus duidelijker kunnen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cyphax op 16-09-2013 15:27 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:46
Wat mij betreft laat je ze gewoon separaat zien: je kunt daaruit bijvoorbeeld ook afleiden of iemand die de prijs heel slecht beoordeelt misschien ook wel de featureset lager waardeert terwijl iemand die de prijs heel gunstig vindt de featureset hoger aanslaat.

Anders gezegd: soms zijn de uitschieters/losse gevallen ook interessant en niet alleen het gemiddelde ;)
Pagina: 1