Mooie serie en wat ik erg knap vind: ik ken de kinderen niet, maar vindt het toch (over het algemeen) interessante foto's. Dat is erg knap bij dit soort shoots van je eigen familie, dus good job
Qua compositie goed. Contrast en textuur spreken boekdelen en dat maakt de foto interessant. De blik van het meisje is mooi neutraal met een tikkeltje opzet.
Het enige commentaar dat ik graag wil geven is dat de linkerlaars er niet helemaal op staat, niet zo erg, maar als je hem gecropt hebt dan zou ik dat wel fiksen.
Links zit een stukje kleur

Leuke foto, maar het spreekt niet echt aan als je de mensen niet kent. Bij deze foto verwacht ik eigenlijk een persoonlijk verhaaltje/anekdote die wat extra's (drama of details oid) toevoegt.
Erg leuke actiefoto, helaas vind ik hem te krap, het meisje staat er te weinig op imo.
Maar erg leuke foto voor haar en de familie.
Top foto vind ik. Jochie heeft een neutrale blik maar er schuilt wel iets van een lach in

De zwart/wit bewerking is er goed gelukt hier, ook hier (net als bij #1) is het contrast en de textuur weer erg interessant.
De cropping van de laars is in dit geval niet vervelend, het alternatief maakt de foto veel minder goed.
Deze foto zegt me niet zo veel. De gezichtsuitdrukking kan ik moeilijk plaatsen; ik weet niet gelijk welke emotie/gevoel het jongetje ondervindt en dus kijkt het niet lekker weg.
Een foto die ze tijdens haar puberteit driftig zal proberen geheim te houden, en daarna zal koesteren

De framing kan hier iets beter, aan de onderkant iets meer en aan de bovenkant iets minder.
Leuke foto, en ik vind deze stukken beter dan #3
Het enige puntje van commentaar is dat de framing onnatuurlijk oogt, het meisje kijkt naar links, maar daar is geen foto meer

Ik denk dat deze nog beter had weggekeken met iets meer foto aan de linkerkant.
Puik werk