Toon posts:

apen in afrika, wie het weet mag het zeggen

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
we hadden laatst met een stel vrienden zo'n what's the meaning of life discussie, en een vriend van mij gooide er een goeie offtopic line doorheen, doe er mee wat je wilt trouwens :)

in afrika(ergens)was een troep apen(geen id wat voor)in een geile bui ofzo, die zaten vanuit hun bomen in het engels te schreeuwen dat ze al die mensen, die in het betreffende dorp wonen gingen aanranden. en dat deden ze dus ook, ik snap er geen reet meer van,

apen :?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
heb ook zoiets gelezen vorige week in de krant. er was een groep apen die nog al handtastelijk waren en dus gewoon de vrouwen van het dorp begonnen aan te randen.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

U dronken? :+

Verwijderd

Topicstarter
ziejewel, ik d8 al dat ik in de maling was genomen, maar nu weet ik het, maar spraken die apen ook engels dan?

• dextertje
  • Laatst online: 24-01 15:00
Op woensdag 06 juni 2001 01:42 schreef lee het volgende:
ziejewel, ik d8 al dat ik in de maling was genomen, maar nu weet ik het, maar spraken die apen ook engels dan?
Als ze dat zouden kunnen, zou dat veeeel revolutionairder zijn dan het feit dat ze mensen aangerand hadden (ja, dat had ik ook gelezen, alhoewel het in mijn versie over maar 1 chimpansee ging)! :D
Wauw, apen die in het Engels kunnen schreeuwen... Dat zou wel erg leuk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
nah, je weet hoe het gaat, als het verhaal van mensen op mensen gaan, vervormd het een beetje natuurlijk, maar 1 chimpansjee.....pffff vlat dat ffies tegen, ik d8 aan hele horde apen die massaal hele dorpen verkr8e gheghe

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

raphidae

...antichrist...

Welke veel leuker was was dat bericht van die trapeze-gast uit een circus die aan het oefenen was, per ongeluk van z'n stokje keilde en in de tijgerkooi terecht kwam.

Deze gozer werd niet verscheurd, maar anaal verkracht door een grote geile bengaalse tijger.

LOL, zal je maar gebeuren.

Every morning is the dawn of a new error.

Verwijderd

Topicstarter
heheheh lol, et zal je gebeuren zeg.......maar verkracht worden door een tijger of een aap, ik weet het niet, lijkt me allebei niet erg prettig :)

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Pffttt :z

Er lopen genoeg apen rond op straat.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

hebbie jullie zeker dat filmpie nog niet gezien dat die ene vent bestegen werd door een hitsige ezel
:D >:)

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

raphidae

...antichrist...

Op woensdag 06 juni 2001 02:02 schreef Flamez het volgende:
hebbie jullie zeker dat filmpie nog niet gezien dat die ene vent bestegen werd door een hitsige ezel
:D >:)
Nee...

Link, link!

Every morning is the dawn of a new error.

Verwijderd

Topicstarter
dr staat nog meer van die onzin op www.darwinawards.com

echt te gek voor woorden, maar waar stond dat stuk over die aap dan? krant ofzo?

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 02:04 schreef dodo_devil het volgende:

[..]

Nee...

Link, link!
tja link weet ik niet , ik heb 'm een keer gemailed gekregen

was een vent die moest poepen in een weiland
maar daar liep een ezel die het aangezicht van die blote billen niet kon weerstaan. whehe
na een tijdje tegen die vent aan te duwen probeert die vent weg te rennen maar valt om op z'n buik en die ezel kruipt er gelijk boven op whaaahahahaha

• dextertje
  • Laatst online: 24-01 15:00
Op woensdag 06 juni 2001 02:06 schreef lee het volgende:
echt te gek voor woorden, maar waar stond dat stuk over die aap dan? krant ofzo?
Ik heb 't op teletekst gelezen. Pagina 371 of 401...
Vind 't wel interessant trouwens, dat dieren ook seks met mensen willen hebben. Ikzelf kan me niet voorstellen ooit seks met een dier te willen, maar er zijn mensen die dat wel willen. Mja, genoeg zieke geesten in deze wereld, dus dat verbaast me niet zo, maar dat ze die dieren zo ver weten te krijgen (in 't geval dat 't dier 'vrijwillig' seks heeft met een mens, gaat vooral op voor mannetjesdieren, geloof ik)...

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 06 juni 2001 01:40 schreef lee het volgende:

vanuit hun bomen in het engels te schreeuwen dat ze al die mensen, die in het betreffende dorp wonen gingen aanranden. en dat deden ze
Apen kunnen niet praten, in geen enkele taal. Ze hebben hele andere kelen en stembanden dan wij, het is gewoon technisch net zo onmogelijk als mensen die gaan vliegen door met hun armen te zwaaien.

Ze kunnen wel gebarentaal leren. Het heeft dus niet iets met het leervermogen te maken.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 09:21 schreef Ortep het volgende:

[..]

Apen kunnen niet praten, in geen enkele taal. Ze hebben hele andere kelen en stembanden dan wij..
mischien hadden ze een voicebox ofzo, of steven hawkings zn speech-synthesizer :)

en dan met een getweakte electroshock-workout-gizmo van TellSell op hun armspieren en dan kunnen ze nog vliegen ook..

Verwijderd

Topicstarter
het verhaal is een beetje overtrokken, denk ik want voordat die vriend van mij het hoorde was het al drie keer doorverteld denk ik, naja blijft geinig

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Het stond op nu.nl maar het had geloof ik voornamelijk te maken met het feit dat bepaalde politieke figuren onrust wouden zaaien.

Verwijderd

theorie 1. Als je geen engels spreekt klinkt dat als vreemde wartaal. apen roepen ook in warataal dus is het engels?

theorie 2. Zowel de dorpelingen als de apen hebben paddo's gegeten. Gevolg de dorpelingen hoorden de apen engels spreken en de apen zagen in de vrouwen een knappe aap.

theorie 3. De amerikaanse regeering is experimenten aan het doen met genetisch gemanipuleerde apen waardoor hun spraakcentrum word verbeterd en ze voortaan op mensen geilen.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
onzin, dus een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.