[Win 8] EN-GB key icm EN-US MSDN media

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb Windows 8 Pro gekocht tijdens de release via windows.com, echter heb ik niet goed opgelet en heb ik dus een EN-GB versie. Nu kan je vrij simpel een EN-US taalpakket downloaden via Windows Update, maar ik vroeg me af of ik simpelweg een EN-US versie via MSDN kan downloaden en de EN-GB key van Windows 8 Pro daar mee gebruiken? Ik ga sowieso opnieuw installeren aangezien ik een nieuw moederbord, processor en geheugen heb gekocht.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Sorry, op de spelling van een paar woorden na, zit er geen verschil tussen EN-US en EN-GB. De keyboard layout is mild anders, maar dat kun je altijd aanpassen (Dutch/US-INT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online
Umbrah schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:41:
Sorry, op de spelling van een paar woorden na, zit er geen verschil tussen EN-US en EN-GB. De keyboard layout is mild anders, maar dat kun je altijd aanpassen (Dutch/US-INT).
Dat begrijp ik, dat is nu ook allemaal aangepast. Maar dat was de vraag ook niet, ik wil weten of ik rechtstreeks EN-US media kan gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Als je die upgrade versie van de release hebt (€30,-) is de key sowieso al verlopen. (als in kan niet meer geactiveerd worden, maar bestaande activaties zijn nog geldig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Een key is taal onafhankelijk, en bit-onafhankelijk (32 of 64-bit) alleen versie (8 of 8 pro) afhankelijk.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online
Whatson schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:54:
Als je die upgrade versie van de release hebt (€30,-) is de key sowieso al verlopen. (als in kan niet meer geactiveerd worden, maar bestaande activaties zijn nog geldig)
Kan je mij hier een bron van geven, dat lijkt me zeer sterk namelijk aangezien ik daar niets over gelezen heb tijdens de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online
CAP-Team schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:57:
Een key is taal onafhankelijk, en bit-onafhankelijk (32 of 64-bit) alleen versie (8 of 8 pro) afhankelijk.
Dat is goed om te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Dubbeldrank schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:13:
[...]

Kan je mij hier een bron van geven, dat lijkt me zeer sterk namelijk aangezien ik daar niets over gelezen heb tijdens de aanschaf.
Als het goed is heb je daar begin dit jaar diverse mailtjes over gehad....ik in ieder geval wel. De keys had je even moeten activeren....waarna je rustig terug kunt gaan naar Windows 7 en de key pas over een jaar pas weer uit de kast kunt halen. Ging alleen om initiele activatie ofzo....zal eens kijken of ik dat mailtje nog kan vinden.

Overigens is een product key taalonafhankelijk en kun je dus een NL key rustig voor een EN versie gebruiken en andersom.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 16-09-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je die key nou activeren als je nog niet meteen naar Windows 8 wil(de) upgraden? Was het niet toevallig die mediacenter key die zo snel geactiveerd moest worden? (dat kun je ook niet als je nog niet wil(de) upgraden, maar die key was gratis).

//

Dit vond ik nog terug, zou het niet hierom gaan?
** Windows 8 Media Center Pack is via onze promotiepagina op Windows.com gedurende een beperkte periode gratis verkrijgbaar. Als u Windows 8 Media Center Pack via een andere weg bestelt, worden er mogelijk kosten in rekening gebracht. Deze aanbieding is geldig van 26 oktober 2012 t/m 31 januari 2013 en is beperkt tot één productcode per e-mailadres. Bovendien kan elke productcode op slechts één computer worden gebruikt. U komt in aanmerking voor deze aanbieding als Windows 8 Pro op uw computer is geïnstalleerd. Mogelijk is extra hardware vereist om live tv-uitzendingen te kunnen bekijken en te kunnen opnemen. U kunt alleen een productcode voor Windows 8 Media Center Pack ontvangen als u een geldig e-mailadres opgeeft. Deze aanbieding is geldig tot en met 31 januari 2013. Uw productcode moet uiterlijk op 1 februari 2013 zijn geactiveerd. Microsoft neemt alleen contact met u op via het e-mailadres dat u hebt opgegeven om u de productcode toe te sturen en om u te waarschuwen wanneer de activeringsperiode voor de productcode bijna is verlopen.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Klopt, alleen de Gratis Media Center key moest geactiveerd worden voor eind januari geloof ik.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:07:
Hoe kun je die key nou activeren als je nog niet meteen naar Windows 8 wil(de) upgraden? Was het niet toevallig die mediacenter key die zo snel geactiveerd moest worden? (dat kun je ook niet als je nog niet wil(de) upgraden, maar die key was gratis).

//

Dit vond ik nog terug, zou het niet hierom gaan?

[...]
Tja...blijkbaar wilden ze mensen pushen om Windows 8 te installeren.....ik heb gewoon een VM geinstalleerd en de keys stuk voor stuk geactiveerd :)
Ik kan het mailtje niet meer vinden, dus mogelijk ben ik inderdaad in de war. Weet wel dat ik de keys (3x Pro en 3x Mediacenter) allemaal wel geactiveerd heb om te voorkomen dat ze niet zouden werken O-)

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 17-09-2013 02:26 ]

• Dubbeldrank
  • Niet online
Het is ondertussen gelukt, tijdens de activatie werd er gemeld dat mijn key al in gebruik is. Toen heb ik voor telefonische activatie gekozen, na de codes van het scherm ingetoetst te hebben kreeg ik codes terug die ik weer in het activatiesysteem moest invoeren en Windows was weer geactiveerd.

Pagina: 1