Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• species2175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Hoi,

Ik ben op zoek naar een tablet van ongeveer 250 euro waar ik het volgende mee kan:
- Internet
- Internet mail
- Online shoppen
- Koppelen aan thuis wifi
- Uitzending gemist kijken

- Word, excel (powerpoint?) lezen
- Brief, document opstellen en opslaan als Word (ik bedoel hiermee te zeggen dat het niet perse Word moet zijn)

- Zou fijn zijn als ik er een keyboard aan kan koppelen

Ik wil het ding thuis gebruiken, zonder gebruik te maken van 3g, 4g etc etc.

Ik heb al heel veel gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer.
Hopelijk kan iemand me een serieuze tip geven!
Thnx!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:52

Perkouw

Moderator General Chat
Probeer zelf anders eens een top drie samen te stellen. Geef dan bij elk aan wat de + en -'s zijn en waarom je dus twijfelt tussen die drie.

[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 15-09-2013 20:46 ]

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nexus 7 (2013), zeker gezien het budget. Niet verder zoeken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TGA → MAA

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Heb sinds kort ook de nexus 7. Super dingetje. Nog niet zoveel kunnen gebruiken aangezien mijn vrouw hem nu alleen maar gebruikt ipv de laptop.

You only live once, so enjoy the ride.

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ik zou voor 250 euro ook zeggen: nexus 7 (2013). Goede specs voor je geld, grote kans op nog vrij lang als een van de eersten updates krijgen van android. Voor dit bedrag heb je waarschijnlijk het langst plezier van een nexus 7.
Zelf heb ik de 'oude' nexus 7 met daarbij via ebay een bluetooth-toetsenbordje dat meteen als hoes en standaard voor de tablet kan dienen en er zelfs qua stijl helemaal bij past. Kost wat tijd voor je hem hebt, maar scheelt al gauw een factor 3 met vergelijkbare spullen uit een Nederlandse webshop
Pagina: 1