Ideeendraad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Modpolicy is duidelijk >:)

Aangezien de vorige een vroege dood is gestorven, en Floris momenteel moeilijk een samnvatting kan neerzetten:

Poging 2.

'K heb na de HC(=HeadCrash) alweer leuke ideeen gezien, als men deze hier wil plaasten: Graag !

Be our guest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke niet snappe.. Ikke dom? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik in dat andere topic van vandaag al zei: voer een maximaal aantal (bijvoorbeeld 5) uit te delen trolls/flamebaits per moderatie-serie in. Voor de serieuze mods maakt dat niets uit: het komt niet vaak voor dat er meer dan 5 trolls/flamebaits tegelijk moeten worden uitgedeeld en mocht dat een keer wel zo zijn, dan is het een kleine moeite om twee keer achter elkaar te modden.
Het doel is dat het niet meer mogelijk is voor mods met een ziekelijke neiging tot anarchie om hele draden met relatief weinig moeite van flame/troll moderaties te voorzien. :)

[This part of the message will not autodestruct in approximately 24 hours]
Ikke niet snappe.. Ikke dom? :?
Nee, jij niet dom, jij gewoon niet gevolgd. :)
Graag zou ik je nu met een aantal links uitleggen waarom dit topic gestart is, maar dat kan nu eenmaal niet. Een korte uitleg dan: vlak voor de BC3 was er hier een topic dat ging over ideeën t.a.v. Tweakers.net in het algemeen. Veel mensen leverden nuttige bijdragen, maar het grootste deel daarvan zul je op dit forum niet meer kunnen terugvinden.
Jaymz heeft daarom een nieuw topic gestart. Met 'Modpolicy is duidelijk >:) verwijst hij naar zijn mod-richtlijnen: op dit forum wordt er als de plichten vervuld zijn vaak off-topic gegaan, maar de serieuze draden worden vrij strak gemodereerd. Off-topic reacties worden dan gewoon verwijderd en ik denk zelfs, no offence, dat jouw bovenstaande reactie een kanshebber is. ;)
[/This part of the message will not autodestruct in approximately 24 hours]

[edit by * Jaymz . Laat ik staan, duidelijker kan haast niet, waarvoor dank]

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
:? Ik heb hier toch echt nog een idee
neergezet :?

Help! Ik snap m'n 'eigen' forum niet meer