• Baken
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11-2025
Beste Tweakers!

Ik heb geprobeerd te zoeken naar dit onderwerp maar kon helaas niets vinden. Ik heb een prima beelscherm en systeem (check sig) maar ik zou graag een tweede beeldscherm erbij willen. Nu heb ik in de kast nog een wat ouder tft scherm met vga aansluiting staan en ik vroeg mij af of het mogelijk was om deze monitor aan te sluiten via de vga aansluiting op mijn moederbord?

Alvast bedankt!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-01 23:12

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Waarom sluit je de monitor niet gewoon aan om te kijken wat er gebeurd ?

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
2 opties: het werkt, of je interne videokaart is uitgeschakeld en het werkt niet. In beide gevallen kan het geen kwaad om het gewoon te proberen :) Ik gok echter op de 2e optie.. Door een videokaart in het systeem te zetten wordt dikwijls de ingebouwde videokaart van het moederbord uitgeschakeld. Heeft je videokaart geen tweede aansluiting?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar je kunt de IGP ook weer inschakelen in de meeste gevallen hoor.

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07-2025
JWBaakman schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:59:
Beste Tweakers!

Ik heb geprobeerd te zoeken naar dit onderwerp maar kon helaas niets vinden. Ik heb een prima beelscherm en systeem (check sig) maar ik zou graag een tweede beeldscherm erbij willen. Nu heb ik in de kast nog een wat ouder tft scherm met vga aansluiting staan en ik vroeg mij af of het mogelijk was om deze monitor aan te sluiten via de vga aansluiting op mijn moederbord?

Alvast bedankt!
Even een verloopstukje kopen van 2 euro en je sluit hem gewoon aan op je Sapphire HD 7950 Boost.

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam