Asus Expressgate niet automatisch booten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:45
Ik heb een Asus 1215N EEE netbook welke ik al een tijdje niet heb gebruikt. Nu heb ik deze weer in ere hersteld en ook de meeste software er weer bij.

Daar zit ook 'Asus Expressgate Cloud' bij. Er zit ook een speciale knop naast de Wifi aan/uit om hier direct naar toe te booten.

Echter nu ik de laptop normaal aan en/of uit zet, elke keer als ik de laptop weer wil opstarten kom ik eerst in de Expressgate vanwaar ik weer kan doorbooten.
Dat is echter hoogst irritant.

Het installatiebestand was meer dan 600 mb, maar op de hardeschijf kan ik nergens een installatie terug vinden om wellicht wat in te kunnen stellen. In het startmenu vind ik alleen maar een deinstalleer knop.

Nu voegt het op zich totaal niks toe, want die interface is zo traag als wat en eer je aan het internetten bent zit je ook al in windows 7 (met een ssd). Maar om het nou te verwijderen vind ik ook weer zoiets.

Iemand enig idee hoe ik direct door kan booten naar windows? Ik heb alle instellellingen binnen Expressgate wel doorzocht, maar kan daar niks over het opstarten ervan vinden.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:18

Quad

Doof

Kan je niet in de BIOS expressgate uitzetten?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Jup, op mijn mobo zit ook zo'n SSDtje, is uit te zetten in de BIOS