Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen adblock, geen advertenties

Pagina: 1
Acties:

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-11 15:24

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Tweakers, ik zit met een vreemde situatie. Na altijd adblock te hebben gebruikt heb ik besloten deze niet meer te gebruiken. Sites die ik veel bezoek verdienen het naar mijn mening om geld uit advertenties te krijgen. Een whitelist is natuurlijk mogelijk, maar ook sites die ik slechts één keer bezoek, maar wel hebben waar ik naar zocht verdienen in mijn ogen de inkomsten van de ads.

Na het deïnstalleren van adblock krijg ik op bijna alle sites nog steeds geen ads te zien. Voorbeelden van sites waar ads niet te zien zijn: tweakers.net, 9gag.com, roosterteeth.com, msn.com, hardware.info. Alleen op nyaa.se (voor zover ik weet) krijg ik wel ads te zien :?

Nog vreemder is dat ik ook in IE10 geen ads krijg 8)7 Terwijl ik IE nooit gebruik en geen extensions heb geïnstalleerd (kan dat überhaupt?). MSN, Hardware.info, Roosterteeth.

Ook heeft adblock vandaag besloten zichzelf te installeren. Er opende spontaan een tab met de tekst "Adblock had been installed". Beetje brutaal niet? :P Dus ik heb Chrome opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds geen ads te bekennen.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

Geïnstalleerde extensions: http://i.minus.com/igZB8yu3BeJjo.png

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Controleer je hostsfile eens...

Win+R:
notepad "%windir%\System32\drivers\etc\hosts"

[ Voor 51% gewijzigd door RaZ op 15-09-2013 16:59 ]

Ey!! Macarena \o/