Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Adjes: aub niet sluiten, ik ben het wel eens met dit topic. De systeemeisen zijn idd niet misselijk.
BWAHAHAHA..... LOL_______________________
Wegens een tekort aan geld is deze ruimte leeg.
Wilt u een gedeelte van deze ruimte huren? Dat kan!
Stuur mij 10 gulden en u krijgt de bits in een glazen doosje thuis gestuurd.
(ok sorry die was offtopic, mhjah......)
ik denk ook dat het licht aan dat je een warez versie hebt, waardoor het waarschijnlijk niet JOUW hardware ondersteund, maar de hardware van de pc waarop het GERIPT is
dus ga het maar KOPEN ja
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
loopt ook verder wel goed, hij hapert alleen een beetje bij het scrollen..
maar omdat dit de eerste level pas is zal dit er wel op achteruit gaan als ik verder vorder..
hij loopt trouwens ook beter als je helemaal ingezoomd ben, maarjah, dan own je totaal geen overzicht enzo
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Kijk maar naar baldurs gate I. Die scrollt ook niet echt lekker. BG II scrollt een stuk beter.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Emperor speelt goed speelbaar bij mij, en scrollen gaat op zich ook wel (gaat gewoon iets langzamer als het gebied 'vol' zit). Ik ben alleen bang dat de performance achteruit gaat als het hele gebied vol zit
Het spel kan best wel zwaar zijn, het heeft iig niks met de warez versie te maken (tenzij er een beta versie geript is).
Ik hoop dat ie snel in de winkels ligt ik wil best 25 piek per cd betalen als het wat is
Verwijderd
Is het overigens mogelijk om de zandwormen in te stellen op aanwezigheid in %Op woensdag 06 juni 2001 01:07 schreef Dizzle het volgende:
Ik speel emperor - battle for dune in 800x600 met alle details op het hoogst.
bij de eerste level hapert die al bij het scrollen over de map heen.
ik wil nieteens weten hoe dat strax gaat als ik met 7 anderen een online potje probeer te spelen
iemand hier nog andere ervaringen of bevindingen over?
(nee het spel is nog niet in de winkel, maar zodra die uitkomt haal ik em direct, want hij is best wel de moeite waard. Besturing is ff wennen, maar dat gaat wel makkelijk)
Intel P3 800@930 Mhz
Asus Geforce 2 GTS 32MB
256MB Ram
ik draaide emperor onder win98
op zich draait het momenteel prima hoor, mij viel gewoon die hapering een beetje op bij de eerste level. En ik ben bang dat dat nog erger wordt in hogere levels.
Ik heb em verder nog niet kunnen spelen want ik zit weer op me werk
ik draaide het in 800x600 met alle details op maximaal
-edit-
heb in de menu opties (nog) niets gezien over het percentage sandwormen.
ik heb er al wel één gezien in het spel, is Leiheip supahgroot. is wel gaaf. Het spel is sowieso zeer goed gedetaileerd..
elk wagentje/gebouw heeft lichten e.d. is echt mooi om te zien, en de gebouwen zijn ook zeer goed gedtaillerd gemaakt.
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Op m'n Athlon 1000MHz loopt ie erg lekker en op m'n PII-400 draait ie ook prima met wat minder detail aan.
Verwijderd
Wassup??????.....
zijn ze helemaal gek geworden?
dus mijn duron 800@1150 kan weer weg met me MXje?
Verwijderd
Hmm... nu ik dat zo lees.. das opzich geen misselijke pc. Ik heb alleen een 1,2 ghz... denk dat dit het eerste spel wordt dat gaat haperen bij me...Op woensdag 06 juni 2001 09:39 schreef Dizzle het volgende:
ik heb een
Intel P3 800@930 Mhz
Asus Geforce 2 GTS 32MB
256MB Ram
ik draaide emperor onder win98
op zich draait het momenteel prima hoor, mij viel gewoon die hapering een beetje op bij de eerste level. En ik ben bang dat dat nog erger wordt in hogere levels.
ik draaide het in 800x600 met alle details op maximaal
-edit-
heb in de menu opties (nog) niets gezien over het percentage sandwormen.
ik heb er al wel één gezien in het spel, is Leiheip supahgroot. is wel gaaf. Het spel is sowieso zeer goed gedetaileerd..
elk wagentje/gebouw heeft lichten e.d. is echt mooi om te zien, en de gebouwen zijn ook zeer goed gedtaillerd gemaakt.
Heb je wel de goede drivers geinstalleerd (check forum van beeldkannonen enzo voor meer info)??
[off-topic]Op woensdag 06 juni 2001 09:39 schreef Dizzle het volgende:
stage
[/off-topic]
Zitten er ook mooie weer effecten in ?
Zandstormen en dergelijke ?
Een ander spel (uuh iets met earth <jaartal>)
ook geheel 3d heeft hele mooie sneeuw effecten
verders dag/nacht wisseling
Daarbij gaan de lampen van de gebouwen en voertuigen automatisch aan en uit.
gewoon de standaard drivers van hun eigen website
ken ik niet zo goed, dat spel heb ik 5 minuten gespeeld, ramde toen op alt-f4 omdat de besturing zo verrot was. Heb het daarna nooit weer geprobeerd eigenlijk.
weereffecten, geen idee.
dan moet je maar een keer langskomen om te kijken ofzo
Er zitten wel coole tornado's in waar je niet met je leger doorheen wil wandelen. En die wormen zijn behoorlijk uit de kluiten gewassen!
Zitten er ook mooie weer effecten in ?
Zandstormen en dergelijke ?
Op 1024@32bit@alles max
. Als ik een beetje inzoom dan zie ik nog wat kartelrandjes, dus ik ga denk ik ff op 800x600 alles max spelen met 2x fsaa aan.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
draait ook verder prima..
maar dat is net als met tiberian sun e.d.
als er teveel luitjes in het spel rondsjouwen, dan zal het wel traag gaan. en dan krijg je lags, timeouts etc..
dat vind ik wat minder.
maar ik ga em strax als ik thuis ben wel weer ff verder spelen.
filmpjes zijn trouwens wel lijp, alleen dondersjammer dat ze nog van een oude techniek gebruiken voor de filmpjes (inhoudelijk goed, niet echt goede weergave beeldkwaliteit)
Verwijderd
Ben trouwens ook wel benieuwd maar het spel, maar ik ga eerst het isotje uit de boom kijken, want ik wil niet weer 100 piek verspillen zoals bij Tiberian Sun. (RA2 was wel de 100 piek waard).
Verwijderd
Hij draait best redelijk. Maar ook niet ultra super. Maar dat deed ra2 ook niet
Verder wel leuk spel
Verwijderd
Ja bij mij loopt ie perfect ik draai nu een :Op woensdag 06 juni 2001 01:07 schreef Dizzle het volgende:
Ik speel emperor - battle for dune in 800x600 met alle details op het hoogst.
bij de eerste level hapert die al bij het scrollen over de map heen.
ik wil nieteens weten hoe dat strax gaat als ik met 7 anderen een online potje probeer te spelen
iemand hier nog andere ervaringen of bevindingen over?
Celeron 700 Mhz
521 SDram 133 mhz
win2k
en de nieuwste videodriver 12.40 Nvidia
dus ben benieuwt.
BTW :
De game is idd retegoed !!!!!!!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
goed via lan bespeelbaar?
Is dat spel al uit dan?????
Pff ik loop echt achter ofzo (en ik check nog wel elke dag tweakers!!!)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Wereldspel trouwens, mooi, gameplay. Westwood heeft weer een toppertje
Verwijderd
Anyways, dit spel is een beetje tegehyped dus ik ga deze niet direct kopen. Eerst de reacties maar even afwachten.
Verwijderd
Ik kan namelijk met casema
Verwijderd
Ik ben heb nu dat indoor level van de harkonnen gehad en speel op normal. Was er binnen 2 uur. Ik heb oo kalle defense missies gedaan die je kunt decline doen.
Ik hoop dat ie moeilijker wordt!
mvg
Wilco
Verwijderd
14 juniOp woensdag 06 juni 2001 22:39 schreef Oltje3 het volgende:
Weet iemand wanneer hij uitkomt hier in NL.
Ik kan namelijk met casemageen illi versie downloaden.
Verwijderd
dit spel moet je gewoon direct op hard spelen anders is het gewoon niet leuk. RA2 stelde ook niks voor (zelfs niet op hard)Op woensdag 06 juni 2001 22:39 schreef Nephilium het volgende:
Ik vind hem tot nu toe makkelijk????
Ik ben heb nu dat indoor level van de harkonnen gehad en speel op normal. Was er binnen 2 uur. Ik heb oo kalle defense missies gedaan die je kunt decline doen.
Ik hoop dat ie moeilijker wordt!
mvg
Wilco
Daar is dus echt wel wat aan gedaan he. ik liep gisteren met een zooi snipers rond. Was helemaal ingezoomd toen ik aanviel, en die lui zie je dus heel stoer na elk schot hun wapen herladen.Op woensdag 06 juni 2001 22:37 schreef dssie het volgende:
hmm jammer dat ze niks aan de mannetjes hebben gedaan. Ze zien er nog steeds uit als uit worstebroodjes.. Naja, misschien ligt het ook wel aan mij en merk je het niet eens als je speelt
Anyways, dit spel is een beetje tegehyped dus ik ga deze niet direct kopen. Eerst de reacties maar even afwachten.
BTW. ik heb gisteren min pc voor de verandering eens opnieuw opgestart, en nu draait emperor bij mij ook als een tierelier (moet ik toch vaker doen: herstarten oner win98)
Trouwes 007, hoe krijg je die 4 pijltjes linksonder aan je scherm met die boog eromheen (heb ik niet, ik wel wille heb?)
Wat ik toruwens ook super vind, is dat je je refinery (iig bij atreides) kan uitbouwen met een extra refinery pad, je kan er (geloof ik) 2 extra bij aanbouwen waardoor er 3 wagens tegelijk hun spice bij je kunnen inleveren
Verwijderd
Volgens mij zijn die screenshots niet van hem, (zie rechtsonder in de hoek) en is dat gewoon het logo van IGNOp donderdag 07 juni 2001 08:09 schreef Dizzle het volgende:
[..]
Trouwes 007, hoe krijg je die 4 pijltjes linksonder aan je scherm met die boog eromheen (heb ik niet, ik wel wille heb?)
Verwijderd
ja kan iemand dit vertellen? ik ben namelijk erg benieuwt naat het MP gedeelteOp woensdag 06 juni 2001 19:42 schreef Bloodclot het volgende:
en het multiplayer gedeelte???
goed via lan bespeelbaar?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Vet, volgende weekOp woensdag 06 juni 2001 22:44 schreef dssie het volgende:
[..]
14 juni
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Het spel is op zich wel leuk maar vind het nog wel steeds veel van het zelfde..
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
op een P350 met Viper V770
ging netjes
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
800x600 alles maximaal!
win2k 256mbram duron700 geforce 1
en et draait nu nog vet smooth!
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
De graphics zijn eeeeeeeerg mooi, de geluids effecten ook.
Dooral die machine gunners, de hele olmgeving om ze heen licht op :):)
Alleen de stemmen van de manschappen valt me beetje tegen, maar dat is ook niet belangrijkste.
Muziek kan ik noppes over zeggen gezien ik de warez versie heb.(88 zips!!!!!)
Ik ga em zeker kopen :):)
(ga me niet mailen/vragen om link, krijg je toch niet)
Verwijderd
Draait btw als een speer hier: 1600x1200x32 en alles op max. TBird 1 GHz, 512 MB, Radeon 64 MB ViVo. Ook tijdens zware gevechten loopt ie soepel. Draaien en zoomen zonder een schokje. Emperor is gemaakt voor de Radeon.
En natuurlijk wel gewoon metene op HARD spelen
Wel leuk om te weten, je kan die music.bag gewoon in je winamp gooien
Tis mpeg2 layer3 encoded! dus is zeer netjes 22khz stereo..
Maar et spel is reetuh gaaf! als et hier in nl is en ik heb wat geld over,k oop ik em
HEb alleen de laatste tijd erg last van geld tekort
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Heb vandaag al in de winkels gekeken, maar ik heb em nog niet gezien...
Ik hoop rond Q4 want dan heb ik een erg leuk systeempje
w00t
Met daarop de bijbehorende vliegtuigjes, natuurlijk
systeem/ instellingen
1024 x 786
alles max verders (wie niet?
AMD 1ghz
512 MB ram
een ultra krachtpatser 2 van Asus
..
Na hem over te klokken naar 1.2 ghz liep ie wel al een stuk beter
Maar toch zodra ik boven mijn eigen basis hang (qua view), lijkt het net alsof "mouse smoothing" aan staat
Het zelfde effect had ik ook op mijn AMD 233 met RA. Beetje grote basis met veel verdediging en hij gaat zweten.
Btw. die tornados zijn strak, zie je zo'n gasje helemaal naar boven vliegen
Is er misschien een extra commandline opties om het aantal fps aan te geven?
ik ben nog steeds niet verder dan level 3 (tijd tekort)
wat ik wel had (kan misschien ook weer aan gewoon ff opnieuw opstarten liggen, nog niet geprobeerd) is dat de APC's in level 3 van atreides bij mij flikkerde...
Meschien handig om ff uit te proberen
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Is het verder nog duidelijk merkbaar wat graphics betreft in het spel?
Verwijderd
http://members.home.nl/spock6942/screendump1.jpg
neuh zie geen verschil eigenlijk speelt alleen stuk soepeler.Op maandag 11 juni 2001 11:40 schreef Dizzle het volgende:
Kijk!!! Info waar we wat aan hebben, dit gaat ik direct maar es ff uitproberen vanavond!
Is het verder nog duidelijk merkbaar wat graphics betreft in het spel?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Die APC's zijn cloacked. Net als de Fremen! Je scout heeft dat toch ook op korte afstanden...? Of heb je een heel ander probleem?Op maandag 11 juni 2001 10:27 schreef Dizzle het volgende:
wat ik wel had (kan misschien ook weer aan gewoon ff opnieuw opstarten liggen, nog niet geprobeerd) is dat de APC's in level 3 van atreides bij mij flikkerde...geen idee waar dat dan weer aanligt... misschien teveel ge-alt-tabbed tijdens het spelen.. nou jah ik check het nog wel ff
Ik vindt dat weer echt niet slim van Westwood. Ik dacht dat we die traagheid bij x aantal gebouwen en units kwijt waren na C&C.
Ik heb een 1.2Ghz Athlon en een GF2 MX met 256MB. Het is dan echt belachelijk dat het zo traag gaat (pas gemerkt op niveau 6, sinds er geen echte levels zijn).
Ik ga ook ff kijken of het uitschakelen van een paar optie helpt (ik heb gelukkig nog ergens een savegame waar het traag ging om mee te testen).
wow thx, ziet er nice uit!Op maandag 11 juni 2001 12:29 schreef Nephilium het volgende:
Hij is nu goedspeelbaar bij mij. Ff me radeon wat omhooggeschroefd
http://members.home.nl/spock6942/screendump1.jpg
Verwijderd
De link naar de website die je zocht:Op maandag 11 juni 2001 15:17 schreef Mister_X het volgende:
[..]
wow thx, ziet er nice uit!
http://westwood.ea.com/games/emperor/
Ik heb het ook ff getest, maar ik zie toch duidelijk verschil qua graphics. De schaduwen worden vooral erg lelijk. MET die opties zie je een mooigevormde schaduw onder de carryalls bijvoorbeeld, zonder zie je alleen een lelijk rondjeOp maandag 11 juni 2001 14:20 schreef Hubert het volgende:
[..]
neuh zie geen verschil eigenlijk speelt alleen stuk soepeler.
Dit komt als je multitextures uitzet.
Dan zijn die afgronden gewoon vaag wit.
Maar de performance schiet dan omhoog
(1600x1200 soepeltjes
maar ik blijf nu spelen op 800x600 met alles aan.
Btw. het spel is er bij mij vandaag uit geklapt
namelijk met :
25 snipers
30 kindjal infantry
15 Mongoose
22 Minotaures (damn, zijn die trahaaag)
10 sonic tanks
een x aantal repair verhikkeltjes
en nog een zooi van die fremen gasten
stuk of 50 warriors/fedaykin
[edit] ook nog vergeten: de AI is echt niet in staat om:
- fatsoenlijk routes te zoeken van A naar B
- fatsoenlijk weerstand te bieden. Ze lopen gewoon stug op een reeks van 20flametowers af... Hoezo dom...
Verwijderd
Verwijderd
't Laden van de levels duurt echter wel ff....
Ik denk dat niemand echt last heeft van schokkingen. Het spel is opzich alleen traagOp maandag 11 juni 2001 23:53 schreef Raven_ het volgende:
...
ik heb _GEEN_ schokkeringen ofzo. Ik heb een enorme basis gebouwd met skirmish met alles d'r op en d'r aan met harkonnen... En enorme veld slagen gehad... Ik merkte echt nix bijzonders ofzo.
..zodra het wat drukker begint te worden.. bij mij dan iig
En Grafisch terug schroeven, daar doe ik niet aan
En of ik een resolutie kies van 1024x786 of 1600x1200 maakt verders niet echt verschil, heeft allemaal hetzelfde traagheids effect.
(ligt het dus vooral aan de proc ?)
btw. op die wormen rijden is gaaf.
Die AI is inderdaad niet echt geweldig.
voorbeeld
Een harvester is lekker aan het grazen
Er komt een zandworm aan.
Net op het moment dat mijn harvester genuttigd zou worden door de zandworm. Werd hij opgetilt door een carryall.
"zo zo, dat is slim" d8 ik zo, omdat de harvester nog niet vol zat.
Maar nee, die carryall zet de harvester recht op de kop van die zandworm ..
gevolg harvester weg, carryall weg
Verwijderd
het is voor mij de gameplay die telt niet zozeer hoe het eruit ziet , en ik vind dat het wel goed zit met de gameplay
d4mm1t
ik hoop dat het draait op een
pIII-500 met asus v6800 ddr deluxe...
Verwijderd
De AI laat zeker te wensen over ja.Op dinsdag 12 juni 2001 09:20 schreef Reigner_Mortem het volgende:
Die AI is inderdaad niet echt geweldig.
voorbeeld
[..]
Ik had een gebied waar ik totaal verslagen werd door de Ordos. Ze hadden nl. artillerie.
Dus ik weer opnieuw proberen. En wat gebeurt er...niks..alleen een paar mannetjes die aanvallen. Ik dus met mijn scout kijken...zijn ze vergeten hun basis op te bouwen. Ze hadden alleen een construction yard en een barrack.
Het is wel leuk dat de tegenstander ook zijn basis helemaal moet opbouwen, maar dan moet men dat wel doen!
Je duron is sneller als die p3Een p3 800+256mb voor een game??
Wassup??????.....
zijn ze helemaal gek geworden?
dus mijn duron 800@1150 kan weer weg met me MXje?
Ik speel hem hier zonder problemen met een:
tbird 1ghz@1.4
512mb ram
viper v550
volgende week een geforce 2 ultra
Verwijderd
wat heb je nodig om op internet te spelen? een key nodig???
met hoeveel spelers via lan??
Habba HabbaOp dinsdag 12 juni 2001 11:51 schreef Wimo. het volgende:
tbird 1ghz@1.4
Wat voor een koeling gebruik jij ?
bij mij begint ie op de iets warmere dagen toch wel es tegen te pruttelen op 1.2 GHZ
[/off-topic]
Jepz dat is wel erg gaaf gedaan,Op dinsdag 12 juni 2001 11:20 schreef BlackOmega het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat de tegenstander ook zijn basis helemaal moet opbouwen, maar dan moet men dat wel doen!
En de reinforcements komen uit je eigen omringende landen.
Zo heb ik laatst een level gewonnen met alleen de Reinforcements
Elke level is opzich een skirmish met een stuk verhaallijn erin en dat maakt dit spel zeer gaaf, extreem kewl, zwaar roelerend, etc
Heeft iemand dan al multiplayer gespeeld ?
Wordt dat nog trager ??
Momenteel gebruik ik de 12.41 whql dets, iemand een suggestie qua det voor w2k met dx8 ?
Precies, die settings staan er niet voor niks. Ik heb alles op max staan en het draait niet soepel? Nou dan moet je het niet op max zetten lijkt mij.Op dinsdag 12 juni 2001 09:28 schreef SilverBolt het volgende:
ach ik draai en op 640x480 met alles minimaal en het loopt soepel , en het ziet er ook nog wel goed uit
het is voor mij de gameplay die telt niet zozeer hoe het eruit ziet , en ik vind dat het wel goed zit met de gameplay
Verwijderd
Alleen met reinforcements!? Knap!Op dinsdag 12 juni 2001 13:01 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[off-topic]
[..]
Zo heb ik laatst een level gewonnen met alleen de Reinforcements
Tot nu toe krijg ik in 95% van de gevallen van die simpele snipers en zo gekregen als reinforcements. Wat moet ik daar nou mee? Ik laat ze nu kappotte harvester knallen voor de $ of het harvesters bewaken tegen worms.
Het is gewoon gaaf dat je beide op niveau 0 begint en van daaruit je strategie bepaalt. Ik vraag me eigenlijk ook af of bij een restart de basis van de tegenstander anders wordt opgebouwd (zonder interactie met mijn forces)?Elke level is opzich een skirmish met een stuk verhaallijn erin en dat maakt dit spel zeer gaaf, extreem kewl, zwaar roelerend, etc.
Ik moet vanavond maar is geen Emperor spellen. Ik moet nl. nog een front maken voor mijn afstudeerrapport en mijn presentatie afmaken. Het leven van een student is zwaar!
huh? ik krijg complete legers als reinforcementsAlleen met reinforcements!? Knap!
Tot nu toe krijg ik in 95% van de gevallen van die simpele snipers en zo gekregen als reinforcements. Wat moet ik daar nou mee? Ik laat ze nu kappotte harvester knallen voor de $ of het harvesters bewaken tegen worms.
Draait tot nu toe wel aardig op mijn duron 700.
Verwijderd
Zoomen met de scroll-wheel. Anders is het dacht ik CTRL indrukken en muis bewegen.Op dinsdag 12 juni 2001 14:52 schreef IceStorm het volgende:
Moet alleen nog even de handleiding pakken om te kijken hoe je moet zoomen want ik vind dta je op 1024 TE weinig ziet.
Jouw advertentie hier??
Verwijderd
wtf? mis ik iets? HANDLEIDINGOp dinsdag 12 juni 2001 14:52 schreef IceStorm het volgende:
Zo, ik heb hem net ook ff gespeeld. Eerste level van de Ordos (2:49). Moet alleen nog even de handleiding pakken om te kijken hoe je moet zoomen want ik vind dta je op 1024 TE weinig ziet.
14 juni toch?
Verwijderd
Misschien is dat zijn manier om ervoor te zorgen dat jullie denken dat'ie orgineel heeft zodat'ie niet in problemen komt *kuche*...Op dinsdag 12 juni 2001 15:16 schreef dssie het volgende:
[..]
wtf? mis ik iets? HANDLEIDING
14 juni toch?
Verwijderd
wij weten wel beterOp dinsdag 12 juni 2001 15:17 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn manier om ervoor te zorgen dat jullie denken dat'ie orgineel heeft zodat'ie niet in problemen komt *kuche*...
pcies ik ookOp dinsdag 12 juni 2001 14:41 schreef Wimo. het volgende:
[..]
huh? ik krijg complete legers als reinforcements
Een andere unit is zo mega gaaf.
Van zo'n raar volk. Kun je hologrammen maken van je voertuigen (niet vliegend)
benodigdheden:
>20 hologram tanks(of hoe ze ook heten)
en 1 sonic tank.
val de vijandelijke basis nu aan met zo'n 100 sonic tanks.
De tanks zijn met teveel stof of 1 kogel alweer weg.
Maar kunnen een hoop schade maken en besparen een hoop geld. En worden niet door zandwormen aangevallen.
conlusie:
Een zeer goede tijdelijke verdediging.
voor de aanval neem een Minotaur tank die schiet namelijk wat verder.
De hologrammen hebben geen eeuwige levens duur en moeten dus constant worden voorzien van nieuwe opvolgers.
een ander nadeel is echter je kunt niet aangeven waar de net nieuw gemaakte hologramma naar toe moeten zoals bij een barrack/factory/etc wel mogelijk is.
Wat ik ook heel mooi vind zijn de extra units die je kunt verschuiven over de kaart tijdens je missie selectie
hoe laat je die tanks duplicaten, ik klap die krengen uit, je ziet ene wit pountje voor die tank (binne die grijparmen) maar daarna gebeuert er niets..Op dinsdag 12 juni 2001 15:51 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[..]
pcies ik ookik viel een land aan waar al zo'n 6 landen van mij omheen lagen, en daarvan krijg je reinforcements. Dat kun je trouwens ook zien tijdens het laden.
Een andere unit is zo mega gaaf.
Van zo'n raar volk. Kun je hologrammen maken van je voertuigen (niet vliegend)
benodigdheden:
>20 hologram tanks(of hoe ze ook heten)
en 1 sonic tank.
val de vijandelijke basis nu aan met zo'n 100 sonic tanks.
De tanks zijn met teveel stof of 1 kogel alweer weg.
Maar kunnen een hoop schade maken en besparen een hoop geld. En worden niet door zandwormen aangevallen.
conlusie:
Een zeer goede tijdelijke verdediging.
voor de aanval neem een Minotaur tank die schiet namelijk wat verder.
De hologrammen hebben geen eeuwige levens duur en moeten dus constant worden voorzien van nieuwe opvolgers.
een ander nadeel is echter je kunt niet aangeven waar de net nieuw gemaakte hologramma naar toe moeten zoals bij een barrack/factory/etc wel mogelijk is.
Wat ik ook heel mooi vind zijn de extra units die je kunt verschuiven over de kaart tijdens je missie selectie
ik had 15 tanks daarvan ofzo..
uiteindelijk (niet vragen hoe) 1 tank een hologram van gemaakt...
vage zooi
Verwijderd
want dat ding is perfect voor 3D RTS games
morgen meteen maar Emperor halen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
van hetzelfde soort weet ik zo niet.Op woensdag 13 juni 2001 13:25 schreef dssie het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat er geen optie is om alle troepen van dezelfde soort te selecteren en allemaal tegelijk te laten deployen. Iets wat wel in RA2 zat of is er toevallig een sneltoets voor?
maar voor het Deployen de "D"
en die werkt ook bij Ra2 (en ook volgens mij bij TB)
Volgens mij werken alle shortcuts wel, die ook in Ra2 zitten.
Verwijderd
Bij de Palace van de Atreides heb je de "Hawk..nog wat" als superwapen. Weet iemand wat dat ding moet doen?
Ik heb hem laten werken op de vijand en op mijn eigen troepen, maar er gebeurde niks! Alleen een vaag blauw licht met een Hawk erin.
Verwijderd
WIE!!!!!Op dinsdag 12 juni 2001 12:59 schreef Het_Molentje het volgende:
hoe is de multiplayer now???
Verwijderd
Ik dacht dat ik hier iets over gelezen had (zoiets staat me bij) maar volgens mij maakt het alleen maar een Hologram van een Hawk zodat je die wormen kan afschrikken. Correct me if I'm wrong..Op woensdag 13 juni 2001 15:56 schreef BlackOmega het volgende:
[Off Topic]
Bij de Palace van de Atreides heb je de "Hawk..nog wat" als superwapen. Weet iemand wat dat ding moet doen?
Ik heb hem laten werken op de vijand en op mijn eigen troepen, maar er gebeurde niks! Alleen een vaag blauw licht met een Hawk erin.
hoe is de multiplayer now???
geen idee
Ja, + i-net connectie
8 spelers, op WOL 4 spelers.